~Mario~ Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Wat Kan je met een garage doen? en waneer krijg je die? Reageren
lordremy Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 autos opslaan en als je modshop bedoelt autos "pimpen" Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Wat Kan je met een garage doen? en waneer krijg je die? Je kunt in een garage auto's zetten. Auto's worden bewaart als je ze daarin hebt gezet. Niet alle huizen hebben een garage sommige wel. In de ene garage kun je wat meer auto's dan de andere zetten. Ook kun je auto's in een garage laten reparen. Als je hem erin zet en je laat dat ding naar beneden gaan en je laat hem weer open gaan. Dan is je auto gerepareert. Dus wel handig, als je bijv auto's getuned hebt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ja je kan ze toch ook bij missies unlocken? Reageren
lordremy Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 dat kan bij bepaalde missie ook ja Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Ja je kan ze toch ook bij missies unlocken? Ja, je kunt ze ook bij missie unlocken. Als je elke keer naar het volgende eiland gaat, kun je weer huizen kopen. Om naar een ander eiland te gaan moet je missies doen. Dus je unlockt eigenlijk elk huis. EDIT: Ik ben weer de laatste Bewerkt: 1 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) en waneer krijg je die? Die garages krijg je als je save-houses koopt, ik neem aan dat je wel weet wat dat is. Zo niet, dat zijn huizen waar je kan opslaan, of omkleden. Hoe verder je kom in het spel, hoe meer huizen je kan kopen. Voor meer informatie kun je hier kijken : klik. Let op: Niet bij elk save-house zit een garage! Succes verder. Bewerkt: 1 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Er zijn soms ook wel wat nadelen aan de Savehuizen. Bijvoorbeeld bij het Savehouse in Mullholland dat je over hebt genomen tijdens een mssie. Als je daar je Game Saved kan je niet mee Basketten. Of dan heb je weer bij andere Savehuizen dat de garagepoort heel moeilijk opengaat. Dan moet je er 1 minuut gehurkd voor gaan zitten. En zet zeker ook nooit meer dan de auto's dat toeglaten is in de garage. Want anders loop je het risico voor al je auto's kwijt te geraken. Daarom verkies ik de Garage in San Fierro. Daar heb je geen Wardrobe maar begin je direct buiten en dan moet je niet wachten. Het enigste nadeel aan die garage is dat de garagepoort klemt. Ik bedoel dus die garage in Doherty over Wang Cars. Succes met San Andreas........................Giorgo. Edit : Ruurd dat is ook de eerste keer dat je eens laatste bent :-). Bewerkt: 1 maart 2006 door Giorgo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Niet elk huis heeft een garage. De grote huizen meestal wel. Maar bij de hotels in Las Venturas niet. Reageren
gta3 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 auto`s op slaan graage is heel belangrijk vind ik. ik koop geen huis als er geen grage in zit Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb elk huis gekocht. Maar ik heb cheats gebruikt dat je 250,000 er bij krijgt. En dat wel 100 keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.