DJ Vincento Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort?Ik vind dat de majestic en de stallion moeten oprotten,ik vindt dat die auto's echt k*t rijden. De slome auto's moeten wel blijven,ik ben een groot liefhebber van dat soort amerkaanse auto's,en het maakt het spel wel realistisch,dat is het niet als er aaleen nog meer porsche's(comets),lamborginie's(infernus) rondrijden en al dat soort sport auto prut. Bewerkt: 13 april 2006 door DJ Vincento Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Van mij mogen die bestel busjes wel verdwijnen ik doe er niks mee en het is nog eens irritant ook. Dit is natuurlijk mijn eigen mening Reageren
VforV Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort? Van mij mogen ze allemaal blijven.Ik vind dat de stallion moet oprotten,ik vindt dat die auto echt k*t rijd. De Stallion weg? Maar dat is nu net één van m'n favoriete auto's. Dat is zo'n chillbakje. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 RC Speelgoedtjes mogen oprotten. (weg) Reageren
XboxGta Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Van mij deze: Washington Manana Premier En al die andere trage lelijke auto's Reageren
Bling Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Van mij mogen de meeste wel blijven, ik wil juist dat er meer bijkomen! Degene die wel weg mogen, zijn: - Perennial - Tug - En al die RC voertuigen. Voor de rest mogen ze wat mij betreft allemaal wel blijven, maar er moeten wel nieuwe wagens bij gedaan worden in de volgende GTA. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hydraulics Voodoo Savanna Blade Remington Tahoma Tornado Reageren
Bling Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 HydraulicsVoodoo Savanna Blade Remington Tahoma Tornado Waarom wil je de lowriders allemaal weghebben? Die zijn toch juist heel erg vet? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Nee, lowriders zijn @#*&%@. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Laten we gewoon zeggen WELKE VOERTUIG MOGEN ECHT VERDWIJNEN Reageren
gybrus Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Die RC wages lowriders (vliegen steeds uit de bocht.) Politie motoren. Alles wat kl*te rijd alles wat snel is maar ugly weg. alles wat mooi is maar sloom laat maar staan effe je handling tunen. greets gybrus PS:De meeste mensen op de pc kunnen eve de handling aanpassen zodat je een snellere wagen hebt.....Maar dan is die nog steeds lelijk!! Reageren
VforV Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Die RC wagentjes mogen idd weg. Tenzij je dat voor de lol kan doen en niet nodig hebt om 100% te halen. Reageren
Goofy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 de RC wagentjes zijn saai. maar de rest moet blijven want alleen snelle super wagens is ook niets aan het moet wel realistisch blijven Reageren
Rekam Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Voor mij mogen ze allemaal verdwijnen en er echte merken in verwerken. Dit zou GTA voor een groot deel veranderen. Reageren
gta3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ik vond alle voertuigen goed. en die ik niet goed vond zijn de leuk of maken het spel Realisaties (weet niet hoe je dat schrijf) dus niks moet weg er moet alleen maar bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.