Jump to content

Welke Auto's mogen echt verdwijnen


DJ Vincento

Recommended Posts

Van mij mogen weg:

Pickups uit LCS ( volkomen lelijk )

Vrachtwagens ( irritant als je ertegen botst en traag als je erin rijdt )

Esperanto ( een van de mindere Cabrio's ( zacht uitgedrukt ) )

LandSTALKER ( naam zegt het al )

Moonbeam ( GTA's naam niet waardig )

Busjes ( met Tha Hoods busje uitgezonderd, die was cool )

Stallion ( broertje van Esperanto )

Sweeper ( what the... )

Perrenial ( geen woorden )

-Ik heb LCS nooit gespeeld en daar kan ik dus niet over meepraten

-Dan moet je geen vrachtwagens jatten en beter sturen als je in iets anders rijdt ;)

-Esperanto is geen cabrio

-Landstalker was best een leuk wagentje, die zowel makkelijk op de gewone wegen als off-road was

-Moonbeam is gewoon een leuke typische van die je in het echt redelijk veel ziet rijden in America, en die dus wel leuk staat in het straatbeeld

-Jij wil zo te horen alleeen maar sportwagens, wat al het realisme juist uit GTA 4 zou halen, en waar verder echt niemand op zit te wachten. Busjes horen er gewoon bij, zeker in NYC

-Stallion is juist heel erg verbeterd en stukken vetter geworden, hoewel ik met je eens ben dat de GTA III en VC en SA versies zogen (Nou ja, de Diablo Stallion in III was wel vet)

-Sweeper is juist ook realistisch, de overheid moet de straten schoonhouden

-Tsja hier ben ik het helemaal mee eens, de Perrenial is gewoon crap:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    16

  • JasonStatham

    12

  • 2fast{0}

    12

  • Rensch

    7

De tractors zouden ook weg mogen. Ik ben te voet nog sneller :eten:

neeee die waren vet, met tractor kon je auto's (waar dus nog mensen in zitten) wegslepen :schater:

Hé da zou nie slecht zijn ^_^ , een takelwagen.

En dan één van de opdrachten dat je bepaalde wagens moet wegslepen en dat ze niet beschadigd mogen zijn of dat je geld krijgt naarmate de beschadiging.

Link to comment
Delen op andere websites

De tractors zouden ook weg mogen. Ik ben te voet nog sneller :eten:

neeee die waren vet, met tractor kon je auto's (waar dus nog mensen in zitten) wegslepen :schater:

Hé da zou nie slecht zijn ^_^ , een takelwagen.

En dan één van de opdrachten dat je bepaalde wagens moet wegslepen en dat ze niet beschadigd mogen zijn of dat je geld krijgt naarmate de beschadiging.

Hmm lijkt me neit echt veel aan..

er zaten al gewone takelwagens in SA bahalve de tractor, alleen werd die niet gebruikt in een missie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De tractors zouden ook weg mogen. Ik ben te voet nog sneller :eten:

neeee die waren vet, met tractor kon je auto's (waar dus nog mensen in zitten) wegslepen :schater:

Hé da zou nie slecht zijn ^_^ , een takelwagen.

En dan één van de opdrachten dat je bepaalde wagens moet wegslepen en dat ze niet beschadigd mogen zijn of dat je geld krijgt naarmate de beschadiging.

Hmm lijkt me neit echt veel aan..

er zaten al gewone takelwagens in SA bahalve de tractor, alleen werd die niet gebruikt in een missie ^_^

Weet ik, maar in welke kun je dan met een tractor takelen?

Link to comment
Delen op andere websites

...

Weet ik, maar in welke kun je dan met een tractor takelen?

ook in GTA SA, je kon met de rechter joystick (PS2 dan he) da dingetje achter de tractor om hoog een laag doen, en zo de voorwielen van een auto om hoog takelen, hoewel een vuilnisauto ook geen probleem was :schater:

op PC weet ik nie hoe en wat...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, op de pc kan het ook, met num8 en num2. :) Zowel met de Tractor als met de Towtruck.

Eigenlijk is mijn gedachte een beetje veranderd: Alles mag wel blijven :) Als ze maar een beetje veranderen, zoals de Perennial met de voorkant van de Perennial uit VCS(en ik dacht dat hij die voorkant ook in LCS had, maar goed :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, op de pc kan het ook, met num8 en num2. :) Zowel met de Tractor als met de Towtruck.

Eigenlijk is mijn gedachte een beetje veranderd: Alles mag wel blijven :) Als ze maar een beetje veranderen, zoals de Perennial met de voorkant van de Perennial uit VCS(en ik dacht dat hij die voorkant ook in LCS had, maar goed :puh: )

Van de Towtruck wist ik, maar van de tractor niet, ik ben het er ook mee eens dat alle auto's blijven, alleen maar flinke verbeteringen zoals we bij de stallion hebben gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag de ambulance weg ... aangezien de je constant kapoet rijdt ... maar de kans is héééééééééééééél groot dat die er toch wel in zit :puh: haha

Maar ff serieus: van mij mocht de Stallion weg ... maarja het is al bekend dat die blijft ... ik vond het altijd een irritante bak om te besturen!

Dus dan kies toch maar weer een nieuwe: Die Hotdog wagen! De Mr. Whoopie mag van mij de enige voedsel-verkoop-auto blijven ... ik vond die hotdog wagen totaal niet relaxed ...

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

@ rensch ambulance weg ik snap waarom maar beter is gewoon dat ze ze wat slimmer maken dan mag ie toch ook blijven? en nu mijn eigen bericht.

geen een auto moet verdwijnen stomme slechte slome wagens maken het spel juist reaalistisch je bent toch niet verplicht ze te jatten. en dat soms bij de hulpdiensten wat dom zijn betekent niet dat die wagens wegmoeten maar dat ze gewoon een wat betere A.I. moeten toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou handig zijn als dat watervliegtuig (dat op het water kan landen) een uitklapbaar landingsgestel zou krijgen. Als je er nu mee wilt landen op een vliegveld, heb je grote kans dat het vliegtuig in brand vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou handig zijn als dat watervliegtuig (dat op het water kan landen) een uitklapbaar landingsgestel zou krijgen. Als je er nu mee wilt landen op een vliegveld, heb je grote kans dat het vliegtuig in brand vliegt.

er zitten totaal geen vliegtuigen in gta 4, alleen helicopters. dus een aangepast watervliegtuig dus ook niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...