Jump to content

Welke Auto's mogen echt verdwijnen


DJ Vincento

Recommended Posts

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    16

  • JasonStatham

    12

  • 2fast{0}

    12

  • Rensch

    7

de bobcat zou er ook wel uit mogen

Op sommige momenten is ie best leuk

ja.

in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven.

maar van mij moet ie er egt uit.

ik vond het egt een flutauto.

bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot :7

Link to comment
Delen op andere websites

de bobcat zou er ook wel uit mogen

Op sommige momenten is ie best leuk

ja.

in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven.

maar van mij moet ie er egt uit.

ik vond het egt een flutauto.

bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot :7

ja hij zit er wel in.. en als je op deze screenshot kijkt zie je zelfs een hele rij :puh:

med_gallery_1_51_27723.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Geen een auto eruit, alleen autos erbij.

Hoe meer autos hoe leuker (ik) het spel vind, ik wil ook niet de sclechste autos eruit want ik vind het niet realischtisch als er alleen maar sportautos die 300 rijden in het spel zitten.

Ergens op een site stond ook dat je bijna nooit dezelfde voetganger of auto in het spel ziet, hiermee zullen ze denk ik wel bedoelen dat de ene ferrari 4 uitlaten heeft en de andere leren stoelen, maar nog steeds beter dan in vice city, dat er 5 precies dezelfde infernussen achter je staan.

bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot :7

Waarom zou de bobcat geen stadsauto zijn, in amerika heb je best veel mensen met een pickup en ook in de stad.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Geen een auto eruit, alleen autos erbij.

Hoe meer autos hoe leuker (ik) het spel vind, ik wil ook niet de sclechste autos eruit want ik vind het niet realischtisch als er alleen maar sportautos die 300 rijden in het spel zitten.

Ergens op een site stond ook dat je bijna nooit dezelfde voetganger of auto in het spel ziet, hiermee zullen ze denk ik wel bedoelen dat de ene ferrari 4 uitlaten heeft en de andere leren stoelen, maar nog steeds beter dan in vice city, dat er 5 precies dezelfde infernussen achter je staan.

je hebt helemaal gelijk :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot :7

Waarom zou de bobcat geen stadsauto zijn, in amerika heb je best veel mensen met een pickup en ook in de stad.

ehm ja mss zijn ze er wel maar dan vindt ik het nog geen stad auto. maar in het centrum van NY zal je nie veel pick ups tegen komen, mss wat van die übergrote zoals zon dodge :duh:

maar die zijn ook luxer. een bobcat is een ouwe duffe bak :N

Link to comment
Delen op andere websites

de bobcat zou er ook wel uit mogen

Op sommige momenten is ie best leuk

ja.

in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven.

maar van mij moet ie er egt uit.

ik vond het egt een flutauto.

bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot :7

ja hij zit er wel in.. en als je op deze screenshot kijkt zie je zelfs een hele rij :puh:

(plaatje)

aaaahh nee tgg :puh: :P :puh: :P :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag ook op een screenshot een auto die op een mercedes leek maar er mogen ook wel op een bepaalde stadgedeelte veel limozines en dure auto rijden en/of staan

in brooklyn kom je dnek ik veel gangsterauto's tegen dan in een ander chiq wijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag ook op een screenshot een auto die op een mercedes leek maar er mogen ook wel op een bepaalde stadgedeelte veel limozines en dure auto rijden en/of staan

in brooklyn kom je dnek ik veel gangsterauto's tegen dan in een ander chiq wijk

Oke maar dat is wel leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...