Racingfreak Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 De Laatste Sentinel XS komt uit 1986, dus het oude model moet terugkeren of hij moet flink gefacelift zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Reageren
Naudin Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Op sommige momenten is ie best leuk Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Op sommige momenten is ie best leuk ja. in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven. maar van mij moet ie er egt uit. ik vond het egt een flutauto. Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Op sommige momenten is ie best leuk ja. in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven. maar van mij moet ie er egt uit. ik vond het egt een flutauto. bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Op sommige momenten is ie best leuk ja. in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven. maar van mij moet ie er egt uit. ik vond het egt een flutauto. bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot ja hij zit er wel in.. en als je op deze screenshot kijkt zie je zelfs een hele rij Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Geen een auto eruit, alleen autos erbij. Hoe meer autos hoe leuker (ik) het spel vind, ik wil ook niet de sclechste autos eruit want ik vind het niet realischtisch als er alleen maar sportautos die 300 rijden in het spel zitten. Ergens op een site stond ook dat je bijna nooit dezelfde voetganger of auto in het spel ziet, hiermee zullen ze denk ik wel bedoelen dat de ene ferrari 4 uitlaten heeft en de andere leren stoelen, maar nog steeds beter dan in vice city, dat er 5 precies dezelfde infernussen achter je staan. bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot Waarom zou de bobcat geen stadsauto zijn, in amerika heb je best veel mensen met een pickup en ook in de stad. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Gta-killer Reageren
philip14 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Geen een auto eruit, alleen autos erbij.Hoe meer autos hoe leuker (ik) het spel vind, ik wil ook niet de sclechste autos eruit want ik vind het niet realischtisch als er alleen maar sportautos die 300 rijden in het spel zitten. Ergens op een site stond ook dat je bijna nooit dezelfde voetganger of auto in het spel ziet, hiermee zullen ze denk ik wel bedoelen dat de ene ferrari 4 uitlaten heeft en de andere leren stoelen, maar nog steeds beter dan in vice city, dat er 5 precies dezelfde infernussen achter je staan. je hebt helemaal gelijk Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot Waarom zou de bobcat geen stadsauto zijn, in amerika heb je best veel mensen met een pickup en ook in de stad. ehm ja mss zijn ze er wel maar dan vindt ik het nog geen stad auto. maar in het centrum van NY zal je nie veel pick ups tegen komen, mss wat van die übergrote zoals zon dodge maar die zijn ook luxer. een bobcat is een ouwe duffe bak Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 de bobcat zou er ook wel uit mogen Op sommige momenten is ie best leuk ja. in de missie madd dogg redde het zelfs madd doggs leven. maar van mij moet ie er egt uit. ik vond het egt een flutauto. bobcat is niet echt een stad auto dus veel zal je hem neit tegenkomen (hoop ik) maar volgens mij staat ie al op een screenshot ja hij zit er wel in.. en als je op deze screenshot kijkt zie je zelfs een hele rij (plaatje) aaaahh nee tgg :P :P Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zag ook op een screenshot een auto die op een mercedes leek maar er mogen ook wel op een bepaalde stadgedeelte veel limozines en dure auto rijden en/of staan Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zag ook op een screenshot een auto die op een mercedes leek maar er mogen ook wel op een bepaalde stadgedeelte veel limozines en dure auto rijden en/of staan in brooklyn kom je dnek ik veel gangsterauto's tegen dan in een ander chiq wijk Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik zag ook op een screenshot een auto die op een mercedes leek maar er mogen ook wel op een bepaalde stadgedeelte veel limozines en dure auto rijden en/of staan in brooklyn kom je dnek ik veel gangsterauto's tegen dan in een ander chiq wijk Oke maar dat is wel leuk Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik zou ook de kuruma deruitwillen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Alle! Ik wil Echte merkauto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.