Jump to content

Welke Auto's mogen echt verdwijnen


DJ Vincento

Recommended Posts

Als R* het er niet in doet,Kan je de auto's met behulp van mods er wel in krijgen.

ja op de eventuele pc versie.. en op de 360 ook wel met wat moeite als hij omgebouwd is. maar ik denk niet dat (zoveel) mensen daar de moeite voor zullen doen :puh: ik vind de fictieve auto(namen) wel leuk..dat maakt het juist gta en een andere alternatieve wereld/stad.

waarom zou dat niet op de ps3 versie kunnen dan?

omdat je de ps3 niet kan ombouwen slimmerd! dus als je iets mod op de blueray schijf, en dan opnieuw gta brand met het veranderde spel erop, laat hij het niet meer want de ps3 kan nog niet omgebouwd worden om gebrandde spellen te spelen. de 360 wel, daar zijn ook al mods voor spellen voor zoals forza motorsport 2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    16

  • JasonStatham

    12

  • 2fast{0}

    12

  • Rensch

    7

Als R* het er niet in doet,Kan je de auto's met behulp van mods er wel in krijgen.

ja op de eventuele pc versie.. en op de 360 ook wel met wat moeite als hij omgebouwd is. maar ik denk niet dat (zoveel) mensen daar de moeite voor zullen doen :puh: ik vind de fictieve auto(namen) wel leuk..dat maakt het juist gta en een andere alternatieve wereld/stad.

waarom zou dat niet op de ps3 versie kunnen dan?

omdat je de ps3 niet kan ombouwen slimmerd! dus als je iets mod op de blueray schijf, en dan opnieuw gta brand met het veranderde spel erop, laat hij het niet meer want de ps3 kan nog niet omgebouwd worden om gebrandde spellen te spelen. de 360 wel, daar zijn ook al mods voor spellen voor zoals forza motorsport 2.

het ging tog over auto's dit topic ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als R* het er niet in doet,Kan je de auto's met behulp van mods er wel in krijgen.

ja op de eventuele pc versie.. en op de 360 ook wel met wat moeite als hij omgebouwd is. maar ik denk niet dat (zoveel) mensen daar de moeite voor zullen doen :puh: ik vind de fictieve auto(namen) wel leuk..dat maakt het juist gta en een andere alternatieve wereld/stad.

waarom zou dat niet op de ps3 versie kunnen dan?

omdat je de ps3 niet kan ombouwen slimmerd! dus als je iets mod op de blueray schijf, en dan opnieuw gta brand met het veranderde spel erop, laat hij het niet meer want de ps3 kan nog niet omgebouwd worden om gebrandde spellen te spelen. de 360 wel, daar zijn ook al mods voor spellen voor zoals forza motorsport 2.

het ging tog over auto's dit topic ? :duh:

ja en als je dit had gelezen gaat dit over echte merk auto's in gta 4 die dan via mods erin zouden kunnen worden gestopt als je dat per se wilt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als R* het er niet in doet,Kan je de auto's met behulp van mods er wel in krijgen.

ja op de eventuele pc versie.. en op de 360 ook wel met wat moeite als hij omgebouwd is. maar ik denk niet dat (zoveel) mensen daar de moeite voor zullen doen :puh: ik vind de fictieve auto(namen) wel leuk..dat maakt het juist gta en een andere alternatieve wereld/stad.

waarom zou dat niet op de ps3 versie kunnen dan?

omdat je de ps3 niet kan ombouwen slimmerd! dus als je iets mod op de blueray schijf, en dan opnieuw gta brand met het veranderde spel erop, laat hij het niet meer want de ps3 kan nog niet omgebouwd worden om gebrandde spellen te spelen. de 360 wel, daar zijn ook al mods voor spellen voor zoals forza motorsport 2.

het ging tog over auto's dit topic ? :duh:

ja en als je dit had gelezen gaat dit over echte merk auto's in gta 4 die dan via mods erin zouden kunnen worden gestopt als je dat per se wilt :puh:

dit topic gaat over auto's die weg mogen :duh::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

haha oeh wat een fight ;)

Weetje welke wagen van mij eigenlijk weg mag dacht ik ineens aan: de super-GT ... ik vond dat altijd maar een rot bak om te besturen. Als je een beetje op snelheid zat verloor je zo de macht over het stuur :S Ik kon er pas echt goed mee rijden toen ik 100% driving skills had

Link to comment
Delen op andere websites

de Perenial uit GTA VCS mag van mij gelijk weg.

De oude versie van de Perenial uit GTA III en VC vind ik een uitstekende auto.

Maar de Perenial uit VCS ziet er gewoon niet uit.

Er zitten verkeerde velgen onder en de ramen zijn in vergelijking met de rest van de auto veel te hoog.

Link to comment
Delen op andere websites

ze mogen allemaal weg :cya: en dan allemaal mooie vervangers

Er zijn al screenshots gevonden met auto uit de vorige GTA's zoals de lowrider en pickup :D

behalve die lowrider en die pickups.

zijn er ook al een yankee ofso een vliegtuig die veel op de maverick lijkt en de sabre.!

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen die rc wagens weg :puh:.

Volgens mij van de meesten maar ze mogen er wel zijn maar dan op de manier net zoals in vice city dat je niet verplicht bent om er meej te gaan spelen maar ze kunnen best vervelend zijn mar die missie van zerro dat je met een speelgoed helikopter bommen moet laten vallen om zo aan de andere kant te komen was wel leuk maar ze zullen wel weer wat nieuws bedenken om ons eens te laten verrassen :eten::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ze mogen allemaal weg :cya: en dan allemaal mooie vervangers

Er zijn al screenshots gevonden met auto uit de vorige GTA's zoals de lowrider en pickup :D

behalve die lowrider en die pickups.

zijn er ook al een yankee ofso een vliegtuig die veel op de maverick lijkt en de sabre.!

helicopter bedoel je.. en je bent de stallion vergeten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

van mij zou er nog wel een jeepje bij mogen komen. een als de iets van de maseta of zo. Maar dan lekker lang.

en de VW bus moet ook blijven. Verder moeten de RC voertuigen weg of het moeten echt leuke missies worden in GTA IV

EDIT: De Walton mag ook blijven de tractor mag wel weg.

Bewerkt: door jurro500
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...