FireFighter Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 HydraulicsVoodoo Savanna Blade Remington Tahoma Tornado lowriders vet???? whahahaah nooit (mijn mening ) alle lowriders en RC voertuigen moeten weg! Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik vind dat de buffalo,admiral,sentinal,sentinal xs (ofzoiets) zeker terug moeten komen in Gta 4 Reageren
1974 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 als ik hem toch koop wil ik de infernus/cheetah er wel uit die vond ik echt rot.(maar ja ik denk dat ik hem niet koop dus.) Reageren
Jay; Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zelf heb ik een hekel aan de lowriders. Ze rijden niet lekker maar ze zijn ook gewoon saai. Wel zijn ze mooi om te tunen en is het leuk om de binnenkant een mooie kleur te geven. Streetracers moeten er zeker in, dat is iets wat me steeds weer GTA SA laat spelen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Die autos die al slippen bij halve snelheid wanneer je een kleine bocht neemt mogen weg. Reageren
Biocount Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Die autos die al slippen bij halve snelheid wanneer je een kleine bocht neemt mogen weg. Of gewoon verbeterd worden.. Voor mij hoeven er niet echt autos weg.. als ik een auto niet goed genoeg vind dan rij ik er gewoon niet in Reageren
Jay; Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Die autos die al slippen bij halve snelheid wanneer je een kleine bocht neemt mogen weg. Of gewoon verbeterd worden.. Voor mij hoeven er niet echt autos weg.. als ik een auto niet goed genoeg vind dan rij ik er gewoon niet in Soms moet het wel, denk maar aan verschillende missies, de 100% halen, racen enz. Bewerkt: 16 maart 2008 door Jay; Reageren
Capodaano Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Sentinel mag terug komen maar de Idaho was zo'n tyfus lelijke auto Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik zou graag een beter werkende packer willen (auto transporter). In gta SA zit deze wel maar je kan er geen auto's op vast zetten (alleen motoren in de bankroof missie). Voor de rest mogen alle auto's er wel weer terug in. Reageren
js007 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 rc moet weg en van die hele trage boten Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 de majestic en de stallion moet er juist inblijven zijn gewoon goede wagens, ik weet niet hoe jij rijdt maar bij mij op de ps rijden ze gewoon chill Reageren
FerryN Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Waarom de rc voertuigen weg? omdat jullie er niet mee kunnen rijden zeker? Erin blijven, meer rc voertuigen inzetten zelfs! Ik vind dat er geen weg moet, ik vind dat er meer voertuigen in moeten komen, mensen die liggen te zeuren dat sommige wagens niet fijn rijden, nou, in real life rijd ook niet elke wagen fijn. :S En aangezien het een realistische(re) spel wordt, krijgen sommige denk ik de krets. Aangezien dan ook slechter rijdende wagens erin komen, Greetz Bewerkt: 17 maart 2008 door FerryN Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ik hoop op veel auto's die gebaseerd zijn op het echte leven in het spel Reageren
Adren4Line Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Van mij mogen de Broadway en de Moonbeam eruit. Die vin ik zo tering lelijk Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Geen auto's verdwijnen gewoon allemaal moderniseren en nog veel meer nieuwe toevoegen, zoveel mogelijk keus lijkt me beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.