ReVeRt Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik vind dat de buffalo,admiral,sentinal,sentinal xs (ofzoiets) zeker terug moeten komen in Gta 4 idd buffalo vond ik de fijnste wagen kwa besturing in gta sa Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 als ik hem toch koop wil ik de infernus/cheetah er wel uit die vond ik echt rot.(maar ja ik denk dat ik hem niet koop dus.) Dat moeten ze zeker niet doen, dat zijn legendarische sportauto's in GTA. Die wil ik graag terugzien. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Die Dilettante is zoooo lelijk hoeft van mij niet in het spel Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Die Dilettante is zoooo lelijk hoeft van mij niet in het spel dan is voor jou al een droom uitgekomen want die zit er wel in, van mij hoeft de blista compact er niet meer in. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Die Dilettante is zoooo lelijk hoeft van mij niet in het spel Ik vind het wel leuk dat er een hybride auto in GTA IV zit. Dat is een keer wat anders. Reageren
Legenderion Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 De Caddy moet in ieder geval blijven En wat mij betreft mag de.. Dumper (GTA San Andreas) weg. dat ding is te groot Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Die Dilettante is zoooo lelijk hoeft van mij niet in het spel Ik vind het wel leuk dat er een hybride auto in GTA IV zit. Dat is een keer wat anders. Kan je een keer op een "groene" manier auto`s opblazen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Nee de Caddy Moet weg, De politie Motors. Alle Washintons(en Zulke Bakken) En de MonsterTrucks Mogen Van mij ook weg. Ik vind ze heel irritant! Reageren
mad_ce Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik vind dat ze allemaal moeten blijven, (behalve die RCwagens, heli's...) zeker als je een realistische stad wil. En als je niet graag met een trage auto rijdt, steel dan een snellere. @ hierboven: die motors moeten zeker blijven! en de washingtons vind ik zeker de max! Bewerkt: 22 maart 2008 door mad_ce Reageren
SinisterPurpose Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Mooi topic. Deze mogen verdwijnen om de vreemde geluiden van de motoren en geflopte lelijke modellen: Bravura Cadrona Emperor Intruder Manana Nebula Previon Vincent Willard Comet Windsor Blista C. Bullet Cheetah Flash Infernus Super GT Turismo RC Models Dat vind ik de lelijkste modellen, vooral die dure sportwagens, lelijk en nutteloos. Doe er meer nieuwe Amerikaanse modellen in, Chevrolet Caprice's, Lincoln's... Reageren
SinisterPurpose Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Degene die zeker moeten blijven vind ik: Admiral Clover Esperanto Glendale Hermes Majestic Oceanic Premier Sentinel Sunrise Virgo Stallion Buffalo Sabre Regina Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo Rancher Yosemite Dan ben ik blij Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Van mij mogen ze allemaal wel blijven. Ze worden nu toch beter uitgewerkt. En in een game als GTA IV zijn alle auto's mooi. Ik vind trouwens de MonsterTruck wel onrealistisch in de game,dus die mag van mij wel weg. Reageren
jellha Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Van mij mogen ze allemaal wel blijven. Ze worden nu toch beter uitgewerkt.En in een game als GTA IV zijn alle auto's mooi. Ik vind trouwens de MonsterTruck wel onrealistisch in de game,dus die mag van mij wel weg. ik neem aan dat die monstertruck wel weg blijft , als ze het realistisch willen hebben . zie je het al voor je , een monstertruck tussen de straten van new york . Reageren
mad_ce Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Van mij mogen ze allemaal wel blijven. Ze worden nu toch beter uitgewerkt.En in een game als GTA IV zijn alle auto's mooi. Ik vind trouwens de MonsterTruck wel onrealistisch in de game,dus die mag van mij wel weg. ik neem aan dat die monstertruck wel weg blijft , als ze het realistisch willen hebben . zie je het al voor je , een monstertruck tussen de straten van new york . In Amerika rijden er veel autos, vaak pickups helemaal verhoogd en met dikke banden, zodat ze een monstertruck-look krijgen. Maar het zijn maar kleine versies van de monstertrucks die op tv ziet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.