~Lance Vance Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Van mij mogen ze allemaal wel blijven. Ze worden nu toch beter uitgewerkt.En in een game als GTA IV zijn alle auto's mooi. Ik vind trouwens de MonsterTruck wel onrealistisch in de game,dus die mag van mij wel weg. ik neem aan dat die monstertruck wel weg blijft , als ze het realistisch willen hebben . zie je het al voor je , een monstertruck tussen de straten van new york . Misschien komt er wel een soort evenement zoals een Monster Truck battle ofzo, waarin je met een Monster Truck moet stunten net als ze in het echt doen. Dan zou het wel mogelijk wezen. Van mijn part mogen ze er zoveel in proppen als ze willen. Van lelijke scootertjes tot vette sportwagens tot geinige bagagekarretjes. Des te meer, des te beter. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 de perrenial mag van mij wel blijven MAAR! dan mogen ze hem wel sneller en mooier maken anders mag ie wel weg : wat een rotbak[/font] Reageren
steintje Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Rc voertuigen en de willard Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik snap niet waarom jullie die lelijke\langzame autos weg willen hebben. In real life zie je toch ook niet alleen maar Ferrari's rijden ? Er moet verschil zijn. Anders is het ook niet leuk, als er alleen maar sportwagens rondrijden. Reageren
danny18 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Ik ben het met je eens whoopdidoo. die langzame auto's maken gta's een beetje compleet zonder die voertuigen word gta niks aan ze mogen van mij wel wat aanpassen (mooier maken). Bewerkt: 25 maart 2008 door danny18 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik snap niet waarom jullie die lelijke\langzame autos weg willen hebben. In real life zie je toch ook niet alleen maar Ferrari's rijden ? Er moet verschil zijn. Anders is het ook niet leuk, als er alleen maar sportwagens rondrijden. Ahaha, ja hoor in GTA rijdt iedereen in Lamborghini's, Porsches, BMW's dikgetunde 2F2F cars Dat staat echt zo raar. Van mij mogen ze allemaal erin, behalve tanks Zie het voor je, een tank midden in de stad NY :') Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik snap niet waarom jullie die lelijke\langzame autos weg willen hebben. In real life zie je toch ook niet alleen maar Ferrari's rijden ? Er moet verschil zijn. Anders is het ook niet leuk, als er alleen maar sportwagens rondrijden. Ahaha, ja hoor in GTA rijdt iedereen in Lamborghini's, Porsches, BMW's dikgetunde 2F2F cars Dat staat echt zo raar. Van mij mogen ze allemaal erin, behalve tanks Zie het voor je, een tank midden in de stad NY :') Inderdaad een Tank midden opstraat waar zo'n oud mannetje in rijd zou wel erg vaag wezen . Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ja dat is wel zo WhoopDidoo daar heb je gelijk in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.