Klokkie89 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 die stomme perenial die is egt langzaam daar heb ik nogal een hekel aan en hij is lelijk natuurlijk Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Van mij mogen de bestelbusjes eruit, die rijden echt beu Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 alles blijven en meer nieuwe! en busjes moeten er ook in blijven ze horen er gewoon bij de real! Reageren
sarwish Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ALS DE BUSJES WEG GAAN DAN VINT IK DIE SPEL WEL NEP WANT IN DE ECHTE WERELD HEB JE TOCH OOK BUSJES EN DIE oude auto,s er moeten juist die zeldzame auto,s bijkomen zoals lambochini,jaguar enzo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) ALS DE BUSJES WEG GAAN DAN VINT IK DIE SPEL WEL NEPWANT IN DE ECHTE WERELD HEB JE TOCH OOK BUSJES EN DIE oude auto,s er moeten juist die zeldzame auto,s bijkomen zoals lambochini,jaguar enzo eej je scheld mijn favo automerk uit het is Lamborghini Bewerkt: 24 mei 2006 door ASPHALT Reageren
Dinkydau Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Geeneen, er moeten er juist bij komen, dat maakt het spel leuker en echter. Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Van mij mogen er meer beroepsgebonden en grappige voertuigen bij, zoals bijvoorbeeld schoonmaak karretjes en ligfietsen Reageren
Gino99 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Tja die (piep)Pernial mag weg en natuuurlijk die RUMPO je doet er toch nooit mee wat (behalve drugs vervoeren ) Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 de enige auto die op mag rotten is de perennial. echt zo'n Kut[/font]auto. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Ze mogen die lelijke strondirritante en vooral doodsaaie langzame kut[/font] perrenial weghalen. Of in ieder geval een beetje moderniseren. Een amerikaanse stationwagen is opzicht wel vet. Maar dan wel "ietsje" sneller Bewerkt: 9 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 deze auto's: alle busjes en oude auto's ( zoals virgo, bucaneer, idaho) Reageren
Sseb Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 PERENIAL !!!!!!!!!!!!!!111 super GT veel busjes. tractor mower harvester Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Auto's zoals de Yankee enzo. mogen van mij weg. De Stallion misschien ook wel, want dat is 1 en al een slipbak. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 De perrenial, en een paar oude busjes (maar niet zo'n hippy busjes). Ook natuurlijk de RC voertuigen, ik heb daar altijd last mee! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ze moeten allemaal blijven, en er moeten veel meer bijkomen Ja daar geef ik je helemaal gelijk in meer auto's dan minder .Snelle auto's moeten er bij komen vind ik jah zeg dat wel (in gtavc konden sportwagens maar 180?!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.