Racingfreak Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Die perrenial mag weg, echt een irritante langzame auto. Dan zit je in GTA SA op het platteland, heb je geen auto. Komen al die langzame lelijke perrinals langs Reageren
PIERRO P Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 De Perenial mag blijven, Het is namelijk een klasieker in GTA. Wat van mij weg kan is de Pony uit GTA3 en LCS. Deze zien er gewoon niet zo mooi uit als de VC en SA versies. Reageren
Rickos Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb een klein vermoede dat de manana er gewoon weer in zit volgens mij is de manana namelijk de blauwe auto uit de eerste gta4 teaser trailer En ik ergerde me er niet vreselijk aan hoor alleen hij was nogal traag Reageren
bus driver Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 die zr 350 ofzo zie je veelste vaak rijden in lv Reageren
DonLeone Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 die zr 350 ofzo zie je veelste vaak rijden in lv Niet alleen in LV Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 De prennial, forklift, manana, vortex( bower' 64). Die rijden gewoon veel te slecht. Reageren
battle1970 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Perennial. Slome k*t bak. Zit geen gang en model in. 't is meer een auto voor 70+.. je heb gelijk ik vind dit ook echt een klote auto hij is sloom hij rijd net zo snel als een slak..niemand die hem wil...WEG ER MEE Bewerkt: 6 juli 2007 door battle1970 Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 De Clover uit SA moet weg blijven en de Perenial zijn allebei lelijk Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik wil linerunners weg als je er in san mee rijd kun je de weg niet zien en knal je overal tegen op maar de manana mag ook weg tenzij hij wat stijlvoller wordt. dan mag de manana blijven. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hier was toch al een topic over? Maarja. Om maar te antwoorden. Laat de DFT-300 ofso maar weg. Perrenial rijdt wel fijn Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hier was toch al een topic over? Maarja. Om maar te antwoorden. Laat de DFT-300 ofso maar weg. Perrenial rijdt wel fijn Reageren
bus driver Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik vind de clover en perinial wel geinig van mij mogen ze blijven Reageren
PrI3sT Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 de clover is precies een mishandelde muscle car dat een kindje van 3 gespoten heeft Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Moonbeam, Forklift, Stallion.De perinnial mag er wel in blijven, maar dan moet je er wel wat snelheid mee kunnen maken. De stailon zit zowiezo in GTAIV...dat is tot nu toe de enigste auto waar de naam van bekend is zelf wil ik de manana er wel in ... maar de perrennial mag wel blijve want er is tgg wel minstens 1 auto die verschrikkelijk moet zijn Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Moonbeam, Forklift, Stallion.De perinnial mag er wel in blijven, maar dan moet je er wel wat snelheid mee kunnen maken. De stailon zit zowiezo in GTAIV...dat is tot nu toe de enigste auto waar de naam van bekend is zelf wil ik de manana er wel in ... maar de perrennial mag wel blijve want er is tgg wel minstens 1 auto die verschrikkelijk moet zijn op de achterkant van de auto in de trailer staat toch classique? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.