Jump to content

Welke Auto's mogen echt verdwijnen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vindeigelijk dat ze allemaal moeten blyven, maarja alleen ferraris in een stad dat klopt niet echt ^_^

maar als ik moest kiezen dan de perrenial en de manana en VOORAL die ene auto met die laadbak waar soms gasflessen op staan ( die ene waarmee je madd dog moet opvangen als hy van het hotel springt)

dat is echt zon k*t ding :duh:

• Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

16

• JasonStatham

12

• 2fast{0}

12

• Rensch

7

Geplaatst:
ik vindeigelijk dat ze allemaal moeten blyven, maarja alleen ferraris in een stad dat klopt niet echt ^_^

maar als ik moest kiezen dan de perrenial en de manana en VOORAL die ene auto met die laadbak waar soms gasflessen op staan ( die ene waarmee je madd dog moet opvangen als hy van het hotel springt)

dat is echt zon k*t ding :duh:

hoezo geen ferraris in een stad? :puh:

ze verkopen ze zelf in nyc!:

9a_b.jpg

Geplaatst:
De infernus en zr 350 :D

Ik heb veel liever lekkere trage auto's vet realistisch

ja want in het echt rijden er alleen maar auto's rond die een top van 100 km/h hebben natuurlijk :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Moonbeam, Forklift, Stallion.

De perinnial mag er wel in blijven, maar dan moet je er wel wat snelheid mee kunnen maken.

De stailon zit zowiezo in GTAIV...dat is tot nu toe de enigste auto waar de naam van bekend is

zelf wil ik de manana er wel in ... maar de perrennial mag wel blijve want er is tgg wel minstens 1 auto die verschrikkelijk moet zijn

Er is er nog een bekend, de Turismo en die is gebazeerd op een Ferrari 360/430

EDIT: Foto gevonden, beetje onduidelijk maar heb geen beter kunnen vinden

yellowcaradd1ir9.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Geplaatst:
Bobcat is geen auto voor in de stad ^_^

helaas ga j de bobcat toch echt tegenkomen

moet je maar eens opzoeken naar het australische playstation magazine

daar zie je een plaatje voor een kerk met een hoop bobcats en taxi's

Geplaatst:
Bobcat is geen auto voor in de stad ^_^

helaas ga j de bobcat toch echt tegenkomen

moet je maar eens opzoeken naar het australische playstation magazine

daar zie je een plaatje voor een kerk met een hoop bobcats en taxi's

ik weet welke screen je bedoelt, maar die staat in GamesTM uit Engeland. Australische blad is jammer genoeg nog niet uit/gelekt :N

Geplaatst: (bewerkt)

Zelf heb ik liever wat minder 2deurs die zo erg op elkaar lijken(en auto's die qua naam bijna hetzelfde zijn). Qua namen kan ik b.v. deze auto's nooit uit elkaar houden: Primo, Premier, Previon, En: Huntley, Hustler, Rustler lijkt ook wel te veel op elkaar vind ik.

Qua model(een klein beetje dan he): Manana, Cadrona, Primo/Previon(ik dacht dat de Primo 2 deurs was? ). Ik hoop dat daar iets meer verschil in zit..

De Perennial mag blijven, als hij de voorkant van de Perennial in VCS heeft :puh:

Eigelijk mag van mij elke auto wel blijven, vooral de "klassieke GTA auto's", die al in (bijna) elke 3d GTA tot nu toe zitten, zoals de Admiral, Stallion, Banshee, Premier(zat ook al in GTA III toch?) enzovoort. Dus van mij mag elke wagen blijven denk ik, als ze maar niet zo veel op elkaar lijken qua naam of model.

By the way: De Admiral zit er ook zeker weer in, met die naam, want er werd in een interview met zo'n demo gezegt dat Niko in een "updated version of the Admiral" stapte, en in datzelfde blad stond een plaatje met een zwarte/donkere auto die wel aardig op de Admiral leek :puh:

Maar als ik er echt een paar moet kiezen: de Walton, Sadler(SAD!! :puh: ) en Perennial, daar heb ik echt een hekel aan gehad vanaf dat ik ze zag :puh:

Natuurlijk wat meer musclecars als de Sabre, Stallion, Clover en Tampa. (misschien een "on-mishandelde" versie van de Clover :puh:, net alsof hij is opgeknapt door een autoliefhebber :puh:) Misschien ook wat "Customs" en Hot Rods in Chip Foose style (Grandmaster, auto's van ZZ top enz.)

BTW, @007Roadrunner: Die Turismo had ik ook al eens ontdekt op een ander forum, toen werd er gezegt dat het helemaal niet zeker was dat de auto ook daadwerkelijk ingame zat(B.v. de Elegant die op de billboards staat in SA(Geloof dat hij iets van Elegant '78 ofzoiets heet), is niet precies hetzelfde als de Elegant ingame zeiden ze.)

Beter kwaliteit plaatje(Ja wel erg klein :puh: ): turismo_161.jpg

(Kijk ook naar het logootje rechts onderin, lijkt wel erg op een omgekeert Lamborghini embleempje he? :) )

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik snap niet waarom iedereen de perennial niet meer wil.

Ik zou die heel graag terugzien.

Ook horen slechte voertuigen erbij, net als in het echt.

Welke ik niet hoef terug te zien is de wayfarer. Wat een Lelijk ding, echt niet normaal!

Die politiemotors lijken er inderdaad op maar dat vind ik op een manier toch anders.

En als we de wayfarer toch weer terugzien dan is dat gewoon zo.

Maar trouwens, dat is een motor.

Van auto's mogen vind ik alle soorten wel terugkomen.

Geplaatst:
De Clover uit SA moet weg blijven en de Perenial zijn allebei lelijk
Clover is vet:D dat is echt zo'n Gang auto:D een veroest ding

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...