Jump to content

Welke Auto's mogen echt verdwijnen


DJ Vincento

Recommended Posts

WOW!!!

Iedereen haat Perenial, Cadrona en Clover. :puh:

Ik jat ze soms voor de lol en rijd ze helemaal kapot en verschroeid!!

Van mij mogen ze allemaal erin blijven.

Maar zeker de DFT-30 want daarna kan je voor de lol een wagen vervoeren

en de wagen ergens dumpen en daarna in de fik knallen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    16

  • JasonStatham

    12

  • 2fast{0}

    12

  • Rensch

    7

Als ik er maar wat aan heb :) Dat je de auto er echt op kan rijden, en niet dat je moet gaan klooien[/font] met een heftruck, en dan uitvinden dat het niet lukt, om daarna een rand te zoeken waar ik m'n auto op zet, dan de DFT-30 beneden zetten, dan terug naar mijn auto gaan en hem erop proberen te "jumpen", en dan of de auto op z'n kop leggen, of in de DFT-30 gaan zitten, wegrijden, en dan uitvinden dat de auto dan op z'n plek blijft liggen(ten opzichte van de grond :puh:) dus dat de DFT-30 onder de auto vandaan rijd..

Net zoals met de Yankee, enzovoort :) Dat je je auto er in kan rijden aan de achterkant :puh:

Maar goed. Ik ben zeker de een van de weinige die de Clover gewoon wil behouden?

Ik hoop ook dat er wat meer luxe auto's inzitten, zoals de Elegant, maar dan meer in Audi of BMW style(qua luxe, niet qua model, want ik vind eerlijk gezegt die nieuwe BMW 7 series enzo niet zo super mooi, Audi's en (iets) oudere BMW's wel :) )

Aan de ene kant heb ik altijd zoiets gehad van "jongens, LOZEN die Perennial, lelijk rot ding" terwijl aan de andere kant: Het maakt het spel veel echter als er ook vrij oude wagens in zitten die van ellende uit elkaar vallen. Alleen ze moeten niet zoveel spawnen! (Zie je in het echt elke dag 3 oude wrakken met roestgaten rijden? Ik niet in elk geval, misschien een keer in de week, Maar in SF en in Vegas denk ik al helemaal niet, misschien in LA wel..)

EDIT: Swiggers, waarom maak je eigenlijk triple post? Rechts onderin zit een knopje "bewerken", dan kan je je post aanpassen als je er nog iets bij wilt zetten. Ik denk ik zeg het even, altijd handig een mede lid te helpen!

(BTW: Dat valt toch niet onder moderator gedrag?...)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik liever wat minder 2deurs die zo erg op elkaar lijken(en auto's die qua naam bijna hetzelfde zijn). Qua namen kan ik b.v. deze auto's nooit uit elkaar houden: Primo, Premier, Previon, En: Huntley, Hustler, Rustler lijkt ook wel te veel op elkaar vind ik.

Qua model(een klein beetje dan he): Manana, Cadrona, Primo/Previon(ik dacht dat de Primo 2 deurs was? ). Ik hoop dat daar iets meer verschil in zit..

De Perennial mag blijven, als hij de voorkant van de Perennial in VCS heeft :puh:

Eigelijk mag van mij elke auto wel blijven, vooral de "klassieke GTA auto's", die al in (bijna) elke 3d GTA tot nu toe zitten, zoals de Admiral, Stallion, Banshee, Premier(zat ook al in GTA III toch?) enzovoort. Dus van mij mag elke wagen blijven denk ik, als ze maar niet zo veel op elkaar lijken qua naam of model.

By the way: De Admiral zit er ook zeker weer in, met die naam, want er werd in een interview met zo'n demo gezegt dat Niko in een "updated version of the Admiral" stapte, en in datzelfde blad stond een plaatje met een zwarte/donkere auto die wel aardig op de Admiral leek :puh:

Maar als ik er echt een paar moet kiezen: de Walton, Sadler(SAD!! :puh: ) en Perennial, daar heb ik echt een hekel aan gehad vanaf dat ik ze zag :puh:

Natuurlijk wat meer musclecars als de Sabre, Stallion, Clover en Tampa. (misschien een "on-mishandelde" versie van de Clover :puh:, net alsof hij is opgeknapt door een autoliefhebber :puh:) Misschien ook wat "Customs" en Hot Rods in Chip Foose style (Grandmaster, auto's van ZZ top enz.)

BTW, @007Roadrunner: Die Turismo had ik ook al eens ontdekt op een ander forum, toen werd er gezegt dat het helemaal niet zeker was dat de auto ook daadwerkelijk ingame zat(B.v. de Elegant die op de billboards staat in SA(Geloof dat hij iets van Elegant '78 ofzoiets heet), is niet precies hetzelfde als de Elegant ingame zeiden ze.)

Beter kwaliteit plaatje(Ja wel erg klein :puh: ): turismo_161.jpg

(Kijk ook naar het logootje rechts onderin, lijkt wel erg op een omgekeert Lamborghini embleempje he? :) )

hier sluit ik mij aan

Link to comment
Delen op andere websites

Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort?Ik vind dat de majestic en de stallion moeten oprotten,ik vindt dat die auto's echt k*t rijden.

De slome auto's moeten wel blijven,ik ben een groot liefhebber van dat soort amerkaanse auto's,en het maakt het spel wel realistisch,dat is het niet als er aaleen nog meer porsche's(comets),lamborginie's(infernus) rondrijden en al dat soort sport auto prut.

vincent jij weet volgens mij drommels goed welke auto moet oprotte en dat zijn juist de majestic en de perenial! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen best echte merken gaan gebruiken vind ik, dat dat duurder zou zijn slaat nergens op, want midnight club (wel echte merken) is ook van R* Mijn mening is btw dat alles moet blijven en meer, alles is leuk, soms is t ook wel eens leuk om een busje ofzo te jatten en lekker te gaan slingeren en stunten, niks weg dus!

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen best echte merken gaan gebruiken vind ik, dat dat duurder zou zijn slaat nergens op, want midnight club (wel echte merken) is ook van R* Mijn mening is btw dat alles moet blijven en meer, alles is leuk, soms is t ook wel eens leuk om een busje ofzo te jatten en lekker te gaan slingeren en stunten, niks weg dus!

het is niet alleen dat het extra kosten voor licenties met zich meebrengt, maar ook dat merken niet auto's in zo'n spel willen zien met hun merk erop..zou schaden aan het image van het merk kunnen toebrengen enzo. Sommige merken auto's wilde bijvoorbeeld bij Grand Turismo (ik geloof dat dat het spel was) dat er schade modellen werden toegevoegd..om zelfde soort redenen

En trouwens, gta heeft altijd fictieve steden enzo..oke gebaseerd op echte vaak, maar toch fictief. Rockstar wil geen aanleiding geven om gta met de werkelijkheid te verwarren en weer nare rechtzaken op hun dak te krijgen. Daarom staat er bijvoorbeeld bij san andreas ook een waarschuwing als je het opstart dat alles fictief is en alle overeenkomsten met de werkelijkheid toeval zijn.. en echte merken toevoegen zou dat weer kunnen veroorzaken. Het komt er dus op neer dat Amerikanen graag aanklagen :puh:

dus er zijn genoeg redenen waarom er geen echte merken in gta moeten komen :puh: En we zijn het nu al zo gewend, het zou het 'gta-gevoel' waarschijnlijk weghalen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke auto's hoefen volgens jullie echt helemaal niet meer voor te komen in de volgende GTA omdat jullie ze slecht vind rijden enzovoort?Ik vind dat de majestic en de stallion moeten oprotten,ik vindt dat die auto's echt k*t rijden.

De slome auto's moeten wel blijven,ik ben een groot liefhebber van dat soort amerkaanse auto's,en het maakt het spel wel realistisch,dat is het niet als er aaleen nog meer porsche's(comets),lamborginie's(infernus) rondrijden en al dat soort sport auto prut.

wel the stallion zit er weer in

en btw de infernus in sa is een honda NSX

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moeten er helemaal geen auto's verdwijnen, zoals ik eerder zei, maar alleen bij komen. Ik wil een eend en een kever in GTA!!!

Overigens mogen hydraulics die standaard in een auto zitten wel weg.

wat is een eend? is dat zo'n geit

(2 cheveux)

Link to comment
Delen op andere websites

De perennial hoort tot de top10 van mijn favoriete auto's. Gewoon weer de originele perennial erin, kan ik weer lekker relaxed in rijden met K-Jah op de radio. Ook moet de Idaho weer terug komen, dat was nog eens een toffe bak. Ik ben gek op die slome auto's, dat zijn tenminste auto's die gewoon in het dagelijks leven voorkomen. Ik ben ook gek op busjes en vrachtwagens.

Van mij mogen alle auto's uit de voorgaande delen terug komen + een heleboel nieuwe sedans en stationwagens, en een heleboel nieuwe modellen busjes en vrachtwagens.

Een auto die op mag rotten is de Super GT, is namelijk niet onder controle te houden, en de Bravura mag ook weg, dat is ook geen auto meer vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...