Jump to content

Get Rich Or Die Tryin' filmposter

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik vind het dom dat er allemaal zo'n ophef is gemaakt over de filmposter van Get Rich Or Die Tryin' omdat er een pistool op de filmposter staat. Dit zegt Fiddy over al het gedoe:

They protested my [Get Rich or Die Tryin’] poster boards because I had a gun in the poster boards. But how often have we seen guns utilized for the marketing of a film? For 007, they put a gun pointing straight at you in the logo. I’ve seen the The Matrix, how many guns did you see in that? All of these action films. You know what cheap action is? [Makes hand into shape of a gun and makes a gunshot noise] A gunshot. It’s a blank and a squib that explodes on your chest. That’s cheap. Five dollars. We can do it for like five dollars. [imitating a director] ‘Let’s shoot it again. Wait, let’s shoot this scene again.’ And guess what? The movie’s no good if it doesn’t look real. I think that visuals are more effective than sound, so they should apply those standards harder on film than they should on music. But it’s easier to attack one thing. Like, you’re attacking one person when you say you have a problem with it. And, I don’t know if Spike Lee actually has a problem with 50 Cent, 50 Cent’s image or the things that are being projected on me, or if he just needs new press and publicity. It’s something for us all to look at, you know? Like when you decide from out of nowhere to mention it. Who’s Spike Lee? Spike Lee’s not relevant to 50 Cent. He’s not even in my life. I could care less about him. And to say that he has a problem with my image or what I’m doing creatively, it means nothing to me, you know?

Bron: Shadybase.

Vertel hier wat jullie ervan vinden!

Geplaatst:

wat maakt dat nou weer uit :?

bij scarface had ie ook een 9mm in z'n hand

ik snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen

Geplaatst:

Het is precies zoals 50 al zei als Angelina Jolie & Brad Pitt een gun in hun handen hebben is er geen probleem maar zodra iemand ''from the hood'' het doet is het opeens een issue. Ik vond de eerste filmposter echt vet, en die met die baby maar saai... :ch:

Geplaatst:

Ja, alsof Scarface en The Godfather niet slecht zijn voor kinderen. Omdat het 50 cent is boycotten ze hem. Hij is tenminste eerlijk. Dat kan ik niet zeggen over sommige artiesten.

Geplaatst:

Het komt ook door die baby op zijn rug heb ik gelezen... gewoon dom.. soms vindt ik het echt dat mensen wat te zeuren moeten hebben. Het is jammer dat ze dit blijven doen, zo wat er een hoop leuks wegehaalt..

Geplaatst:

Ik vind die 5-0 toch maar een watje dus maakt het mij niet uit

eigelijk zijn er al zoveel movieposters geweest met wapens op :t

Geplaatst:

zielig ken voor kleine kinder/kinder erg zijn.

en voor ice cube:50 cent weet wat wat loyal is.

niet zo als de game laat 50cent ze alben maken voor 50%van de winst en veraad gelijk hem.

je zal hem niet kunnen dankzij 50cent en snoop dog die helemaal fan is van de game dat kom dat snoop dog denk dat omdat te game van west coast kom het heel moelijk heb en daarom zo erg is.

en snoop dog wil west coast rappers samen voegen.

het was smerig streek van de game en ik blijf alletijd trouw.

als nog de game zal noot zo beroem geweest zijn zonder 50 cent(en blijf beroem door snoop dog)

maar deze forum was voor 50cent poster en nog een keer 50poster is niet erg.ik heb meer dan 2oander dingen die die er op kon zetten dat veel erge was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...