P-Jamma Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Yow Mensen, Ik heb m'n oude Sig wat aangepast, door er onder andere een Achtergrond bij te maken, en nog wat andere "effects" toe te voegen... Raten Please Hier nog een versie, alleen dan met een aantal schroeven aan de zijkant, welke vinden jullie meer geslaagd? Bewerkt: 1 maart 2006 door P-Jamma Reageren
Darkapple Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 9.5/10 Ik vind hem zeer geslaagd P-jamma,ga zo door. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik vind ze allebei erg vet Bro' Ik had je er al aan zien werken Voor allebei een 9.5/10, ik vind die scheureffecten vet, net alsof het oud asfalt is. Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Die schroeven vind ik er niet bij passen. Maar ik had er al eens over gepost en ik zei net hetzelfde als je broer. Mooie effecten, asphalt stijl. Ik heb er niets op aan te merken. Misschien kan je die witte asphalt wel als Texture gebruiken voor een mod . Ik geef deze creatie een 9/10. Nice Work NTM uhm P-Jamma . Reageren
Dizcid Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 de eerste vind ik het mooist ik vind wel bij de tweede teveel schroeven. 8/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik ga mee met dizcid. ze zijn allebij mooi maar op de 2e zijn te veel schroeven. als je nouw eens in elke hoek 1 scroef doet. 1e: 9.5 2e: 8 Reageren
Blastov Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Heel mooi, vooral de eerste. Bij de 2 wat te veel schroeven. 8.8 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Thx mensen Er zitten misschien inderdaad iets teveel schroeven bij de 2e... Ook heb ik hier nog een nieuwe gemaakt, waarbij ik heb zitten kloten met Animaties... 'T wil nog niet egt lukken, maar hier heb ik al een resultaat, 't is wel m'n allereerste animatie Ik vind de tekst er zelf niet bij passen, alleen het is eigenlijk ook maar om te testen ... Reageren
Mpp Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 tsja die vind ik weer wat minder Dan staat er 2 keer ja naam op dat vind ik niet mooi en de stijl van de rext past niet bij de sig 8.0 maar voor die andere krijg je een dikke 9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.