.Sharingan Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Hoe zet ik mijn Poorten open je zou dan je IP in je Browser moeten typen ?! dan krijg ik een Pagina van Google te zien Dit zou mijn IP zijn :81.58.105.72. HULP NEEDED ! en als die poorten open staat wat moet ik dan doen !? Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Azer Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 je router draait meestal op 192.169.1.1 oid (uit te vinden door bij ipconfig te bekijken wat je Standaardgateway is... "81.58.105.72'' is je internet ip neem ik aan, dus wanneer je poorten openstaan moet je met dat IP je server kunnen joinen... Probeer eerst je router maar te vinden Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hangt in de kelder lol en dan ? Reageren
Azer Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hangt in de kelder lol en dan ? Ik doelde meer op vind je router via je browser...Mits dat lukt, ga naar Portforward.com > Selecteer je Router > Selecteer MTA SA R1.0 > Volg de uitleg Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 als ik mn router zoek via browser krijg ik een Google pagina .... Reageren
Azer Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 doe is: Uitvoeren > CMD > ipconfig > het IP van de StandaardGateway is het ip van je router... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) 10.0.0.2 ? en als ik dat in mijn browser typ krijg ik weer een Google pagina !! .Tales. Bewerkt: 2 maart 2006 door .Tales. Reageren
Godrax Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Typ je het wel in IE in want ik weet niet of het met firefox werkt. Reageren
Azer Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Typ je het wel in IE in want ik weet niet of het met firefox werkt.Het werkt met alle browsers... Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 hey hey tales:P ik heb je al geprobeerd te helpen. het is echt heel raar, probeers een wat meer te vinden van je router/modem. En voor de speedtouch 510 mensen:P Hij is echt kut om poorten mee open te zette maar je moet eerst: -ff je standaard gateway opzoeke, en dan die intype in ie browser -dan advanced- napt, daar gewoon new en dingen invulle(intern ip van je comp) -En dan moet je ics uitschakelen, dat kan viahet progje : kerio. Echt heel handig, hij dee het gelijk:) Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Een speedtouch 510 openzetten is helemaal niet zo moeilijk. Je zoekt een browser uit bijvoorbeeld internet explorer. Dan ga je naar www.mijnip.nl je kopiert het ip en sluit de browser af. Dan open je opnieuw een browser en plakt de ip in de adresbalk van de browser. Dan moet je eventueel inloggen via een wachtwoord. Dan ga je naar advanced settings dan ga je naar napt. Druk je op new en voegt poort + ip toe en kiest udp of tcp dan voeg je hem toe. Daarna klik je op save all, en je poorten staan open. Veel succes p.s. kijk ook eens op www.portforward.com (kies je router en het programma wat open moet en klaar) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.