Colonel Cortez Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 8,5/10. Zeer sterke game, hij is beter dan de vorige. Je hebt meer te doen in het spel. Reageren
De Huib Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 mooi spel. al een hele tijd niet gespeeld miss weer een x uit de kast trekken 9 Reageren
Goliat Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Leuke game, ik heb 'm tot ong 70% gespeelt daarna chraste me pc Ook zijn de cutscenes erg leuk Uitstraling: 9 Gameplay: 7,8 Auto aanbod: 7 Race aanbod: 9 Gemiddelde: 8,2 Reageren
Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Zeer mooie game,veel beter dan zijn voorganger. 8.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ik vind het een zware *** game. 6/10 Reageren
Samurai Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind hem wel een goede game, ik geef 8.5/10 Reageren
SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 brent het onvoldoende vernieuwing om het een zetten... Naar mijn gevoel is de gameplay véél slechter geworden! Alles is veel te traag, de graphics zijn veel te eentonig en veroudert! Ik geef deze game een 2 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) mooie game, ik heb hem zelf ook, echter maar 2 keer gespeeld, maar ik geef het een 9,7/10 Misschien eens tijd voor een nieuwe game: The Getaway Black Monday Je speelt hier in 3 personages. Bij deze game kun je rondracen net zoals GTA en missies doen. Je hebt 23 missies en vele atie. De game speelt zich af in London. Je speelt eerst als Mitchell, een politieagent, daarna Eddie O'Connor, een bokser. Daarna met een meisje Sam. Deze drie hebben methetzelfde verhaal te maken. In deze game kun je met echte Lambo's rijden en vele vele mooie auto's. Je kunt schieten op de politie en The Soho Boys zijn verdwenen. Mijn cijfer is een 9,3/10 Bewerkt: 5 maart 2006 door Thomas Crown Reageren
dudedude Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 egt een slechte game, je hebt te weinig vrijheid, het autorijden is irritant en de graphics doen vaak raar 5/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 egt een slechte game, je hebt te weinig vrijheid, het autorijden is irritant en de graphics doen vaak raar5/10 Dan is er waarschijnlijk iets mis met je PC/PS2/XBOX etc. Reageren
dudedude Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 egt een slechte game, je hebt te weinig vrijheid, het autorijden is irritant en de graphics doen vaak raar 5/10 Dan is er waarschijnlijk iets mis met je PC/PS2/XBOX etc. ja maar als de graphics het goed deden vond ik het alsnog een slecht spel Reageren
LucasV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 2/10! Precies het tegenovergestelde van GTA. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) mooie game, ik heb hem zelf ook, echter maar 2 keer gespeeld, maar ik geef het een 9,7/10Misschien eens tijd voor een nieuwe game: The Getaway Black Monday Je speelt hier in 3 personages. Bij deze game kun je rondracen net zoals GTA en missies doen. Je hebt 23 missies en vele atie. De game speelt zich af in London. Je speelt eerst als Mitchell, een politieagent, daarna Eddie O'Connor, een bokser. Daarna met een meisje Sam. Deze drie hebben methetzelfde verhaal te maken. In deze game kun je met echte Lambo's rijden en vele vele mooie auto's. Je kunt schieten op de politie en The Soho Boys zijn verdwenen. Mijn cijfer is een 9,3/10 Ontopic: Hele coole!! 9/10 zeker cool. Offtopic: Je bent 1dag te vroeg Je hebt 4 dagen na de NFSU 2 rating terwijl het 5 moest zijn. Maar verder ga ik me ook niet aan zeuren @Goliat Iedereen heeft z'n eigen mening Bewerkt: 6 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Yohan Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 The eerste Getaway had al geen perfect controls, en in Black Monday is dit niet verbeterd en dat terwijl Black Monday stukken nieuwer dan zijn voorganger is de sfeer in de eerste Getaway was beter dan in BM, en ik vind Black Monday dus echt een slecht spel, waarvan ik veeeel meer had verwacht, wat een teleursteling... 5/10 Reageren
Bling Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb het spel zelf ook, en ik vind dat het grafisch gezien een goed spel is. De missies zijn ook erg leuk, alleen als je Free Ride doet en dan een beetje door de stad gaat rijden, gaat dat wel snel vervelen omdat er niet echt veel te beleven valt. Maar voor de rest vond ik het wel een redelijke game. Cijfer: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.