Jump to content

Rate de Game!

Recommended Posts

Geplaatst:

8,5/10.

Zeer sterke game, hij is beter dan de vorige. Je hebt meer te doen in het spel.

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

13

• AmsterdamBoy

12

• Yohan

7

• Svenie

7

Geplaatst:

Leuke game, ik heb 'm tot ong 70% gespeelt daarna chraste me pc :-(

Ook zijn de cutscenes erg leuk :bier:

Uitstraling: 9

Gameplay: 7,8

Auto aanbod: 7

Race aanbod: 9

Gemiddelde: 8,2 :bier::cya:

Geplaatst:
brent het onvoldoende vernieuwing om het een zetten...

Naar mijn gevoel is de gameplay véél slechter geworden!

Alles is veel te traag, de graphics zijn veel te eentonig en veroudert!

Ik geef deze game een 2

Geplaatst: (bewerkt)

mooie game, ik heb hem zelf ook, echter maar 2 keer gespeeld, maar ik geef het een 9,7/10

Misschien eens tijd voor een nieuwe game:

The Getaway Black Monday

Je speelt hier in 3 personages. Bij deze game kun je rondracen net zoals GTA en missies doen. Je hebt 23 missies en vele atie. De game speelt zich af in London. Je speelt eerst als Mitchell, een politieagent, daarna Eddie O'Connor, een bokser. Daarna met een meisje Sam. Deze drie hebben methetzelfde verhaal te maken. In deze game kun je met echte Lambo's rijden en vele vele mooie auto's. Je kunt schieten op de politie en The Soho Boys zijn verdwenen. Mijn cijfer is een

9,3/10

Bewerkt: door Thomas Crown
Geplaatst:

egt een slechte game, je hebt te weinig vrijheid, het autorijden is irritant en de graphics doen vaak raar

5/10

Geplaatst:
egt een slechte game, je hebt te weinig vrijheid, het autorijden is irritant en de graphics doen vaak raar

5/10

Dan is er waarschijnlijk iets mis met je PC/PS2/XBOX etc.

Geplaatst:

5/10

Dan is er waarschijnlijk iets mis met je PC/PS2/XBOX etc.

ja maar als de graphics het goed deden vond ik het alsnog een slecht spel

Geplaatst: (bewerkt)
mooie game, ik heb hem zelf ook, echter maar 2 keer gespeeld, maar ik geef het een 9,7/10

Misschien eens tijd voor een nieuwe game:

The Getaway Black Monday

Je speelt hier in 3 personages. Bij deze game kun je rondracen net zoals GTA en missies doen. Je hebt 23 missies en vele atie. De game speelt zich af in London. Je speelt eerst als Mitchell, een politieagent, daarna Eddie O'Connor, een bokser. Daarna met een meisje Sam. Deze drie hebben methetzelfde verhaal te maken. In deze game kun je met echte Lambo's rijden en vele vele mooie auto's. Je kunt schieten op de politie en The Soho Boys zijn verdwenen. Mijn cijfer is een

9,3/10

Ontopic:

Hele coole!! 9/10 zeker cool.

Offtopic:

Je bent 1dag te vroeg :puh:

Je hebt 4 dagen na de NFSU 2 rating terwijl het 5 moest zijn.

Maar verder ga ik me ook niet aan zeuren :)

@Goliat

Iedereen heeft z'n eigen mening :)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

The eerste Getaway had al geen perfect controls, en in Black Monday is dit niet verbeterd en dat terwijl Black Monday stukken nieuwer dan zijn voorganger is de sfeer in de eerste Getaway was beter dan in BM, en ik vind Black Monday dus echt een slecht spel, waarvan ik veeeel meer had verwacht, wat een teleursteling...

5/10

Geplaatst:

Ik heb het spel zelf ook, en ik vind dat het grafisch gezien een goed spel is. De missies zijn ook erg leuk, alleen als je Free Ride doet en dan een beetje door de stad gaat rijden, gaat dat wel snel vervelen omdat er niet echt veel te beleven valt. Maar voor de rest vond ik het wel een redelijke game. :)

Cijfer: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...