Jon-asses Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik heb het gezien op Gammo en ook eens gespeeld bij een maat. Vind het opzich niet zo een goed spel. Het verhaal is wel goed en de missies ook. Maar, ik vind het een beetje eentonig vooral de stad zelf is bijna overal hetzelfde. Het lijkt een beetje op GTA maar is zeker niet zo goed! Mijn cijfer: 6/10 Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mijn Cijfer voor dit spel is: 6,5/10 - Goed verhaal - Meer variatie in spelen van een personage - Minder humor - Je verveelt je snel in het spel Reageren
Svenie Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik geef de game een 7.De zelfde reden van Colonel Cortez, ik verveel me ook snel in de game Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Yo iedereen, Ik vond het eens tijd voor een nieuwe game. Uiteindelijk heb ik gekozen voor '50 Cent The bulletproof', ik zou graag jullie meningen daarover eens willen horen. In 50 Cent: Bulletproof speel jij uiteraard 50 Cent en je raakt verwikkeld in een web van corruptie en komt terecht op een bloederig pad door de New Yorkse drugs onderwereld. Zo stoer als jij bent wijk je niet voor het gevaar en zo kom je oog in oog te staan met de grootste criminele families die wereldwijd opereren. Jij moet de waarheid achterhalen en zo al het gespuis zien op te rollen. Niemand minder dan de producer van de Sopranos, Terry Winter, die onlangs een Emmy Award in ontvangst mocht nemen, werkt aan het script voor de game. Ook doet hij de screenplay voor 50 Cent’s komende film ‘Get Rich or Die Tryin’. Mijn mening: De game zelf valt wel mee goed verhaal, goede gameplay en leuke missies. Alleen vind ik het minder leuk dat het van 50 cent is want ik vind die namelijk een dikkenek. Na zijn film ‘Get Rich or Die Tryin’ maakt hij nu ook deze game puur voor het geld. Mja... Mijn score: 6/10 Bewerkt: 10 maart 2006 door Jon-asses Reageren
Bling Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 50 cent bulletproof vind ik best wel een slecht spel. Dit had ik voordat hij uitkwam echter niet verwacht. Nadat ik een paar trailers had gezien van het spel, leek het me echt een heel erg goed spel. Toen ie eenmaal uitkwam had ik hem (gelukkig) eerst geleend, om te kijken of hij wel echt goed was voordat ik hem zou kopen. Helaas was ik echt heel teleurgesteld, ik had er echt veel meer van verwacht. Het is nog wel een leuk actie-schiet spel, en ook de soundtrack is veelbelovend. Maar ik had er dus echt meer van verwacht. Ik ben dus blij dat ik hem geleend had, inplaats van gekocht. Cijfer: 5,5/10 Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Ik heb dit spel nog nooit gespeeld, of er trailers van gezien. Maar het lijkt me een saai en zinloos spel. Ik hou van spellen, die real-life kunnen zijn of echt zijn geweest. Zoals oorlog en GTA spellen etc. Ik geef dit spel een: 4/10 Bewerkt: 10 maart 2006 door -Niels- Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Nog nooit gespeeld maar nadat ik de filmpjes en plaatjes had gezien vond ik het er aardig uitzien. een 7.5/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 GFX 10/10 Gameplay 0/10 Overall 5/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Dit spel vins goed en niet goed, want het heeft een goeie graphicks, goeie gameplay,maar geen goed verhaal zoals één van de andere leden zij:hij doet het gewoon voor het geld.Dus ik geef de game een 7/10 Bewerkt: 12 maart 2006 door Syfes Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Een wannabe GTA, die helemaal mislukt is. 1/10 Reageren
Nielok Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dit zijn de Minpunten in de OPM2: camerastandpunt,miksysteem,verhaal,omgeving,korte speelduur, en nog een paar dat zegt genoeg om die game niet te kopen en hem 49/100 te geven ^^ Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 1/10 gewoon een commercieel ***spel. Reageren
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Het raten niet waard. Ik heb een hekel aan 50cent en dan gaat ie ook nog biggie lopen doen door een game te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.