Moonbeam Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Een wannabe GTA, die helemaal mislukt is.1/10 1/10 gewoon een commercieel ***spel. Het raten niet waard. Ik heb een hekel aan 50cent en dan gaat ie ook nog biggie lopen doen door een game te maken. Hier sluit ik me helemaal bij aan! 1/10 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Een wannabe GTA, die helemaal mislukt is. 1/10 1/10 gewoon een commercieel ***spel. Het raten niet waard. Ik heb een hekel aan 50cent en dan gaat ie ook nog biggie lopen doen door een game te maken. Hier sluit ik me helemaal bij aan! 1/10 Schande! 0/10 natuurlijk Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Amsterdoom Het verhaal Waar men al lange tijd voor vreesde is gebeurd. Amsterdam is bezet door buitenaardse wezens. De VN veiligheidsraad is bij elkaar gekomen en heeft besloten om Amsterdam te evacueren en in te grijpen. Als hier te lang mee wordt gewacht zullen de Grøbbers slagen in hun opzet, de mens vernietigen! Amsterdam wordt omgeven door een groot krachtveld, geleerden hebben een manier gevonden om deze te openen. Het enige nadeel hiervan is dat het maar heel even kan, net lang genoeg om één persoon naar binnen te sturen. De voorzitter van de VN besluit om jou in te zetten. Aan jou de taak om de Grøbbers tegen te houden en Amsterdam te bevrijden. Speelbaarheid: 8.0 Beeld: 7.0 Geluid: 7.0 Originaliteit: 8.0 Conclusie: 7.5 Deze spel is ook wel 5 a 6 jaar oud toen ik hem speelde. Echt een 10/10 waar man Echt verslavend. Rating 10/10 Bewerkt: 15 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Bling Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ziet er opzich wel grappig uit. Ik ken de game zelf niet, maar hij lijkt me wel vermakelijk. De graphics zijn niet echt super, maar dat komt denk ik omdat het spel dan ook al 5 of 6 jaar oud is. Cijfer: 7,3 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Ik vind het heel jammer dat alleen maar 1 mens hier een reaactie heeft op deze spel. Dus je kan nu niet zeggen dat het saai is. Want er is maar 1 mens die maar een reactie geeft en rate. Maar graag meer reactie's! MvG AmsterdamBoy Bewerkt: 18 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 6/10 voor de moeite ik hou niet echt van dat soort shooters Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Zo zie je maar weer, dat het op game gebied ook echt voor uit gaat. Nu is GTA SA 10x mooier, dan dat spel! Ik verbaas er bij elk nieuw spel weer over. Deze game krijgt van mij een: 7/10. Hij is erg goed voor die tijd! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ziet er wel goed uit voor die tijd, maar niet mijn soort verhaal... 6.8 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Op dit moment vind ik het een 7.5 Vergeten nog te zeggen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) *post verwijderd* Bewerkt: 19 maart 2006 door gta ripper Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Amsterdoom was wel lachen en voor een weekje zelfs vermakelijk... 6/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Aangezien het 5dagen na is doe ik er weer 1. Amsterdam Taxi Madness (Ja weer iets met A'dam) Je speelt in ATM een taxichauffeur die door een realistisch nagebouwd centrum van Amsterdam rondrijdt. De singleplayermodus bestaat uit het rijden van missies, waarbij je binnen een bepaalde tijd zo veel mogelijk passagiers moet vervoeren. Wanneer je hierbij een bepaald minimaal geldbedrag verdient, dan ga je naar het volgende level. Potentiële passagiers herken je aan de gouden Euro-tekens die boven het hoofd zweven en de Nederlandse stemmen met veelal een Amsterdams accent die “taxi” naar je roepen. Wanneer ze eenmaal in je taxi zitten en je bent te langzaam dan laten ze je dat met gepeperd accent weten. Als je aan de andere kant erg snel bent dan laten ze je dat ook onomwonden weten (“Jij bent snél man. En nog een lekker ding ook” ) Zelf vind ik hem ook niet echte te leuk. Ik geef hem een 6.5/10 Ik dacht dat deze spel van 2005 is. Bewerkt: 20 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Yohan Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik ken deze game niet maar zal wel weer net zo sucky zijn als alle A2 Racers, Ik vind het enige succesvolle product van Davilex Redcat (van die leerspelletjes), Voor de rest maken ze echt crappy games... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) Ik ken deze game niet maar zal wel weer net zo sucky zijn als alle A2 Racers, Ik vind het enige succesvolle product van Davilex Redcat (van die leerspelletjes), Voor de rest maken ze echt crappy games... Ik vond Amsterdoom ook in die tijd een topper !! *Sorry voor dit offtopic bericht* Bewerkt: 20 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Bling Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Amsterdam Taxi Madness? Lijkt me een saai spel. Ik houd echt totaal niet van dat soort games. Ik heb ook wel eens Super Taxi Driver en Taxi Racer gespeeld en dat vond ik ook drie keer niks. Ik houd best wel van racegames, maar niet van zulke.. Wel leuk dat het in Amsterdam afspeelt. Cijfer: 5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.