Jump to content

Rate de Game!

Recommended Posts

Geplaatst:
Een wannabe GTA, die helemaal mislukt is.

1/10

1/10 gewoon een commercieel ***spel.
Het raten niet waard. Ik heb een hekel aan 50cent en dan gaat ie ook nog biggie lopen doen door een game te maken. :t

Hier sluit ik me helemaal bij aan! 1/10 :t

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

13

• AmsterdamBoy

12

• Yohan

7

• Svenie

7

Geplaatst:

Een wannabe GTA, die helemaal mislukt is.

1/10

1/10 gewoon een commercieel ***spel.
Het raten niet waard. Ik heb een hekel aan 50cent en dan gaat ie ook nog biggie lopen doen door een game te maken. :t

Hier sluit ik me helemaal bij aan! 1/10 :t

Schandeooh8ct.gif! 0/10 natuurlijk

Geplaatst: (bewerkt)

Amsterdoom

Het verhaal

Waar men al lange tijd voor vreesde is gebeurd. Amsterdam is bezet door buitenaardse wezens. De VN veiligheidsraad is bij elkaar gekomen en heeft besloten om Amsterdam te evacueren en in te grijpen. Als hier te lang mee wordt gewacht zullen de Grøbbers slagen in hun opzet, de mens vernietigen! Amsterdam wordt omgeven door een groot krachtveld, geleerden hebben een manier gevonden om deze te openen. Het enige nadeel hiervan is dat het maar heel even kan, net lang genoeg om één persoon naar binnen te sturen. De voorzitter van de VN besluit om jou in te zetten. Aan jou de taak om de Grøbbers tegen te houden en Amsterdam te bevrijden.

scrshot9.jpg

scrshot3.jpg

scrshot6.jpg

Speelbaarheid: 8.0

Beeld: 7.0

Geluid: 7.0

Originaliteit: 8.0

Conclusie: 7.5

Deze spel is ook wel 5 a 6 jaar oud toen ik hem speelde.

Echt een 10/10 waar man _O_

Echt verslavend.

Rating 10/10

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Ziet er opzich wel grappig uit. Ik ken de game zelf niet, maar hij lijkt me wel vermakelijk. De graphics zijn niet echt super, maar dat komt denk ik omdat het spel dan ook al 5 of 6 jaar oud is.

Cijfer: 7,3

Ik vind het heel jammer dat alleen maar 1 mens hier een reaactie heeft op deze spel.

Dus je kan nu niet zeggen dat het saai is.

Want er is maar 1 mens die maar een reactie geeft en rate.

Maar graag meer reactie's!

MvG

AmsterdamBoy

Geplaatst:

Zo zie je maar weer, dat het op game gebied ook echt voor uit gaat.

Nu is GTA SA 10x mooier, dan dat spel! Ik verbaas er bij elk nieuw spel weer over.

Deze game krijgt van mij een: 7/10.

Hij is erg goed voor die tijd!

Aangezien het 5dagen na is doe ik er weer 1.

Amsterdam Taxi Madness (Ja weer iets met A'dam)

Je speelt in ATM een taxichauffeur die door een realistisch nagebouwd centrum van Amsterdam rondrijdt. De singleplayermodus bestaat uit het rijden van missies, waarbij je binnen een bepaalde tijd zo veel mogelijk passagiers moet vervoeren. Wanneer je hierbij een bepaald minimaal geldbedrag verdient, dan ga je naar het volgende level. Potentiële passagiers herken je aan de gouden Euro-tekens die boven het hoofd zweven en de Nederlandse stemmen met veelal een Amsterdams accent die “taxi” naar je roepen. Wanneer ze eenmaal in je taxi zitten en je bent te langzaam dan laten ze je dat met gepeperd accent weten. Als je aan de andere kant erg snel bent dan laten ze je dat ook onomwonden weten (“Jij bent snél man. En nog een lekker ding ook” )

Gcr01001177.jpg

Zelf vind ik hem ook niet echte te leuk.

Ik geef hem een 6.5/10

Ik dacht dat deze spel van 2005 is.

Geplaatst:

Ik ken deze game niet maar zal wel weer net zo sucky zijn als alle A2 Racers, Ik vind het enige succesvolle product van Davilex Redcat (van die leerspelletjes), Voor de rest maken ze echt crappy games...

Ik ken deze game niet maar zal wel weer net zo sucky zijn als alle A2 Racers, Ik vind het enige succesvolle product van Davilex Redcat (van die leerspelletjes), Voor de rest maken ze echt crappy games...

Ik vond Amsterdoom ook in die tijd een topper !!

*Sorry voor dit offtopic bericht*

Geplaatst:

Amsterdam Taxi Madness? Lijkt me een saai spel. Ik houd echt totaal niet van dat soort games. Ik heb ook wel eens Super Taxi Driver en Taxi Racer gespeeld en dat vond ik ook drie keer niks. Ik houd best wel van racegames, maar niet van zulke..

Wel leuk dat het in Amsterdam afspeelt. :Y

Cijfer: 5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...