Mike Toreno Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) het lijkt te veel op a2 racer of taxi driver, dit spel is dus in 2005 uitgekomen?? als hij 10 jaar eerder uit was gekomen had ik het nog wel een leuk spel gevonden (in die tijd hield ik van dit soort spelletjes. maar nu haat ik ze.) EDIT: oja, vergeten een rate te geven. zoals ik al zei: ik haat dit soort spelletjes nu, 10 jaar geleden zou ik er een 9 voor geven. nu slechts een 4 Bewerkt: 23 maart 2006 door Mike Toreno Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) het lijkt te veel op a2 racer of taxi driver, dit spel is dus in 2005 uitgekomen?? als hij 10 jaar eerder uit was gekomen had ik het nog wel een leuk spel gevonden (in die tijd hield ik van dit soort spelletjes. maar nu haat ik ze.) Rond 04/05 Het is saai met die soort game maar goed dan een andere. Half Life 2 In Half-Life 2 kruipen we opnieuw in de huid van Gordon Freeman. Aan het begin van het spel arriveert Gordon op het station van de Oost-Europese stad City 17. Net als in het origineel kun je nog niet direct wapens hanteren. De eerste paar hoofdstukken in het spel dienen vooral om kennis te maken met de wereld die Valve geschapen heeft. Half-Life 2 speelt zich af in de nabije toekomst en het toekomstbeeld dat Valve geschapen heeft, is werkelijk briljant. De wereld is in de macht van de Combine en de mensen die er nog zijn, leven in onderdrukking. De meeste bouwwerken in City 17 ogen oud en vervallen, wat in schril contrast staat met de moderne foefjes van de Combine die je her en der terug vindt. Zo vliegen er scanners door de straten van City 17, die voorbijgangers fotograferen om te zien of er geen ongewenste bezoekers aanwezig zijn. Ook hebben de Combine overal in het stadje barrières opgeworpen en staat er midden in de stad een gigantische, futuristische toren, die in de wijde omtrek te zien is. Het verhaal speelt nog steeds een grote rol in Half-Life 2, maar wordt net als in het origineel, niet al te uitgebreid uit de doeken gedaan. Er wordt meestal louter duidelijk gemaakt wat je huidige doel is, de achterliggende, grote verhaallijn moet je uit de context zien te halen. Hierdoor heb je dus niet het gevoel dat je compleet doelloos het rechte pad dat het spel voor je neer legt afwandelt, maar bij tijd en wijlen vraag je je toch af waar je eigenlijk mee bezig bent. Ook naar het einde toe blijven veel vragen onbeantwoord, maar in dit mysterie schuilt ergens ook de kracht van Half-Life. Je kunt zelf je invulling geven aan de vragen die nog open blijven en de makers kunnen zich iets meer rare uitstapjes permitteren. Na je wapenloze kennismaking met City 17 en de belangrijkste karakters uit het spel, is het tijd voor het echte werk. Je eerste wapen is, net als in het origineel, een koevoet. Later krijg je ook een pistool, een machinegeweer, een shotgun en een raketwerper tot je beschikking. Slechts negen wapens telt Half-Life 2 in totaal, maar het zijn stuk voor stuk pareltjes. Het wapenarsenaal is bewust beperkt gehouden, waardoor er geen overbodige wapens zijn en de wapens elkaar uitstekend aanvullen. Daarnaast krijg je ook Counterstrike Source en Day Of Defeat Source erbij. Echt een TOP GAME! 9.5/10 Bewerkt: 23 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Bling Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Inderdaad, Halflife 2 is een top game! Heeft niets voor niets de award "Beste Shooter" gewonnen. Cijfer: 9/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Nooit gespeeld maar het lijkt me een 8/10 waard. Bewerkt: 24 maart 2006 door gta ripper Reageren
Yohan Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Ik snap werkelijk niet wat mensen zo geweldig aan Half Life 2 vinden, Ok de engine ziet er echt strak uit, en CSS en DoD zijn ook wel leuk maar Half Life 2 opzich vind ik niet kunnen tippen aan Half Life 1. En je vergat Half Life 2 Deathmatch... Daarom: Half Life 2: 6 Counter-Strike: Source: 8 Day of Defeat: 7 Half Life 2 Deathmatch: 7 (lekker doelloos schieten.. ) Bewerkt: 24 maart 2006 door Yohan Reageren
Nielok Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik heb de game al gespeeld ,het is een beetje langdradig maar voor de rest heb ik nix slechts op te zeggen. mooie graphics,online is schitterend,... 8.5/10 Reageren
Bling Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe game: Midnight Club 3: DUB Edition speelt zich af in drie Amerikaanse steden, in volgorde; San Diego, Atlantis en Detroit. Nu kunnen we je gelijk vertellen dat de drie steden eigenlijk niet zo heel erg veel met elkaar verschillen en maar van middelmatige grootte zijn. Ondanks dat zitten ze heel slim in elkaar, wat voor interessante races zorgt. Het spel bevat een aantal speelmodi. Ten eerste is er de carrièremodus, eigenlijk de hoofdmodus uit het spel en de meeste plezierige om je tijd in door te brengen. Daarnaast is er een arcademodus, zijn er de netwerk opties, waaronder Xbox Live en kun je een auto aanpassen en opslaan in de garage, of een eigen race in elkaar sleutelen met de ‘race editor’. In de carrièremodus ben je een beginnende autoracer die met zijn eerste 20.000 dollar een auto moet aanschaffen. Hierna heb je niet veel meer over en kan de echte ‘tuner’ zijn machine nog niet schapen in zijn evenbeeld. Het is dan ook zaak in het levendige San Diego, later Atlanta en Detroit, te zoeken voor races, wat makkelijk zat gaat aangezien de kerel van de garage wel een paar locaties weet waar je je kunsten kunt vertonen en een paar uitnodigingen regelt voor je. Hierna wordt je los gelaten in de stad, waarin je vrijelijk kunt rondrijden totdat je een race tegenkomt die je zint. Dit principe is ook te vinden in Midnight Club 2 en uiteraard Need for Speed Underground 2. Als dat allemaal te intimiderend klinkt kun je met een druk op de select knop een overzicht van de stad krijgen en de races die beschikbaar zijn op een rijtje zien. Kleine zwarte knopjes op de kaart, tijdens het rijden aangegeven met rode rook, zijn normale eenmalige races die je wat geld op kunnen leveren. Gele bekers op de kaart, tijdens het rijden in de stad gele rookpluimen, zijn toernooien waar de speler in een marathon van races moet rijden en uiteindelijk, mits gewonnen, een mooie som geld en nieuwe auto in de wacht sleept. Ook zijn er vierkantjes te zien die rondrijdende racers vertegenwoordigen die je uitgedaagd hebben. Versla je deze in een drietal races dan krijg je een uitnodiging voor een zogenaamde ‘club’ race. Deze zijn op de kaart aangegeven met een ster en in de spelwereld met groene rook. Voor elke auto (en motor) klasse die in het spel te vinden is, bijvoorbeeld; exotische auto’s (Porsche’s en Lamborghini’s), ‘tuner’ auto’s (Nissan Skyline’s en Dodge SRT4’s), Luxe Sedan’s, Sportbikes, ‘Choppers’, SUV’s en Muscle Car’s bestaat er een club. Deze hebben uiteraard hippe namen zoals ‘The Unbetable Racers’ en verlenen je alleen recht op races als je de karakters die ze op je afsturen verslaat. Om een totale club af te werken moet je drie maal een racer verslaan, waarna je alle 16 de clubmissies kunt spelen. Versla je een club dan krijg je een auto en verdien je hun respect, waarna andere clubs je weer zullen benaderen. Je hebt het spel uiteraard uitgespeeld als je alle clubs, toernooien en rondrijdende karakters verslagen hebt. Wat nogal een klus is! In totaal zul je honderden races moeten rijden en dan tellen we niet eens de ‘gewone’ races mee die je in het begin zult racen om wat geld bij elkaar te sprokkelen. Ikzelf vond (en vind) het een hele mooie game. Cijfer: 9/10 Reageren
Velaro Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb het spel nog nooit gespeeld,maar ik ben zeker dat het een supervette game is,dat staat vast.De graphics zijn toppie en aan de auto's is erg veel aandacht besteed,ze zijn prachtig ! 9/10 ! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe game: Je mag maar om de 5 dagen een nieuwe game plaatsen, kijk maar eens in het begin van dit topic naar de regels. Ontopic: Half life 2 is echt een topgame alles is bijna positief heb ik gehoord op Gammo, Zelf heb ik het nog niet gespeeld. Ik heeft het een 8.5 Midnight Club 3: Dub Edition is een keivette game heb jhet een paar keer bij een vriend gespeeld en dat was echt verslavend! Score: 9 Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik plaats een nieuw Spel The Godfather Welkom in de Corleone-familie. Na een reeks kleine klussen en kruimeldiefstallen ben je opgenomen in Amerika’s meest beroemde criminele organisatie. Nu moet je opdrachten uitvoeren, respect verdienen, in aanzien stijgen en langzamerhand New York City overnemen. Speel je kaarten slim en misschien heb jij dan straks de touwtjes in handen als de nieuwe, almachtige Don. Het boek van Mario Puzo en de klassieke film van Paramount Pictures zijn de inspiratiebronnen van het spel. Sluit je aan bij de familie Corleone en verdien respect met loyaliteit en ontzag, om uiteindelijk de status van Don te bereiken in het levendige New York van de jaren 1945-1955. De The Godfather™ videogame laat je een van de grootste meesterwerken uit de geschiedenis beleven. Plaats jezelf in de game en bewandel de gevaarlijke weg omhoog van nietige buitenstaander tot geroemde en gevreesde Don. The Godfather is een non-lineair actieavontuur, waarin je de problemen van de familie op talloze manieren kunt oplossen: met bruut geweld, een diplomatieke benadering of een slimme combinatie hiervan. Van afrekeningen tot bankovervallen en van drive-by’s tot afpersing: je maakt het allemaal mee in de wereld van The Godfather, waar intimidatie en onderhandeling de weg naar de top plaveien. Wees loyaal en zaai angst tijdens je omgang met de personages en dwing zo respect af. Net als in het oorspronkelijke verhaal van The Godfather hebben je beslissingen verstrekkende gevolgen. In de film The Godfather speelden de beste Hollywood-acteurs. Een aantal van hen werkt mee aan de game. Alle gelijkenissen van de filmpersonages zitten in de game, en een aantal van de originele acteurs verleent hun stem, waaronder wijlen Marlon Brando als Don Vito Corleone, James Caan als Sonny Corleone en Robert Duvall als consigliore Tom Hagen. De wereld van The Godfather: beleef een decennium vol geweld in het New York van 1945-55. Klassieke filmmomenten: het non-lineaire actieavontuur bevat missies die rechtstreeks uit de film komen en originele missies met personages uit de film, en biedt een unieke ervaring voor alle soorten spelers. Speel zelf mee in The Godfather: creëer je eigen maffioso en beleef alle actie en de verhalen van The Godfather. Respect en gevolgen: gebruik je loyaliteit en zaai angst om respect te verdienen in New York City. Beslissingen die je maakt hebben verstrekkende gevolgen. Levende wereld: je personage komt voortdurend in contact met andere personages in de spelwereld. Afhankelijk van je behoeften en hoe je de game speelt, met geweld en intimidatie of met respect en onderhandelingen, onthouden de personages jouw houding ten opzichte van hen en dat bepaalt uiteindelijk ook de afloop van het verhaal. Overheers New York: de vijf families uit het boek strijden allemaal om de macht in New York: de Tattaglia-, Cuneo-, Sollozzo-, Brazini- en Stracci-familie. Mark Winegardner, schrijver van het boek Godfather Returns, werkt mee aan het verhaal en stelt zijn kennis over het verhaal ter beschikking. Bron: GameOrders Reageren
Bling Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik plaats een nieuw Spel Waarom plaats je nu al een nieuw spel? Ik heb net ongeveer een half uurtje geleden een spel geplaatst (Midnight Club). Toppunt van spammen is het gewoon! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik plaats een nieuw Spel The Godfather Welkom in de Corleone-familie. Na een reeks kleine klussen en kruimeldiefstallen ben je opgenomen in Amerika’s meest beroemde criminele organisatie. Nu moet je opdrachten uitvoeren, respect verdienen, in aanzien stijgen en langzamerhand New York City overnemen. Speel je kaarten slim en misschien heb jij dan straks de touwtjes in handen als de nieuwe, almachtige Don. Het boek van Mario Puzo en de klassieke film van Paramount Pictures zijn de inspiratiebronnen van het spel. Sluit je aan bij de familie Corleone en verdien respect met loyaliteit en ontzag, om uiteindelijk de status van Don te bereiken in het levendige New York van de jaren 1945-1955. De The Godfather™ videogame laat je een van de grootste meesterwerken uit de geschiedenis beleven. Plaats jezelf in de game en bewandel de gevaarlijke weg omhoog van nietige buitenstaander tot geroemde en gevreesde Don. The Godfather is een non-lineair actieavontuur, waarin je de problemen van de familie op talloze manieren kunt oplossen: met bruut geweld, een diplomatieke benadering of een slimme combinatie hiervan. Van afrekeningen tot bankovervallen en van drive-by’s tot afpersing: je maakt het allemaal mee in de wereld van The Godfather, waar intimidatie en onderhandeling de weg naar de top plaveien. Wees loyaal en zaai angst tijdens je omgang met de personages en dwing zo respect af. Net als in het oorspronkelijke verhaal van The Godfather hebben je beslissingen verstrekkende gevolgen. In de film The Godfather speelden de beste Hollywood-acteurs. Een aantal van hen werkt mee aan de game. Alle gelijkenissen van de filmpersonages zitten in de game, en een aantal van de originele acteurs verleent hun stem, waaronder wijlen Marlon Brando als Don Vito Corleone, James Caan als Sonny Corleone en Robert Duvall als consigliore Tom Hagen. De wereld van The Godfather: beleef een decennium vol geweld in het New York van 1945-55. Klassieke filmmomenten: het non-lineaire actieavontuur bevat missies die rechtstreeks uit de film komen en originele missies met personages uit de film, en biedt een unieke ervaring voor alle soorten spelers. Speel zelf mee in The Godfather: creëer je eigen maffioso en beleef alle actie en de verhalen van The Godfather. Respect en gevolgen: gebruik je loyaliteit en zaai angst om respect te verdienen in New York City. Beslissingen die je maakt hebben verstrekkende gevolgen. Levende wereld: je personage komt voortdurend in contact met andere personages in de spelwereld. Afhankelijk van je behoeften en hoe je de game speelt, met geweld en intimidatie of met respect en onderhandelingen, onthouden de personages jouw houding ten opzichte van hen en dat bepaalt uiteindelijk ook de afloop van het verhaal. Overheers New York: de vijf families uit het boek strijden allemaal om de macht in New York: de Tattaglia-, Cuneo-, Sollozzo-, Brazini- en Stracci-familie. Mark Winegardner, schrijver van het boek Godfather Returns, werkt mee aan het verhaal en stelt zijn kennis over het verhaal ter beschikking. Bron: GameOrders Wat zeg ik nu net? Je moet 5 dagen wachten voordat je een nieuw spel plaatst dus wacht nog 2 dagen. En trouwens Julio heeft nog geen uur geleden al een spel geplaatst. Nu weet niemand nog welke game dat ze moeten raten. En als iedereen altijd een game mag plaatsen wordt dit een spamtopic en wordt het misschien gesloten. Dus gelieve de regels van -Niels- in het eerste bericht te volgen! Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 pff nou dit is ook geen zeurtopic hoor! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik vind midnight club wel leuk. alleen de graphics zij een beetje blokkig. 8/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Mensen lees nou ff goed om de 5dagen een nieuwe game posten... @ Dynamic Geen spam posten pls, als je het een zeur topic vind mijd het dan, en post er niet... MNC3 Cool spel, nooit gespeeld The Godfather Wat ik ervan gezien heb is vet, Alleen heb ik nooit zoveel vertrouwen in EA als het een niet originele game betreft, ik hoop dan ook aangenaam verrast te worden bij het spelen van deze game. Verder ook jammer dat EA al 2 nieuwe delen hebt aangekondigd iets zo meesterlijks als de Godfather mag niet uitgemolken worden... Over Gammo Gammo is een programma dat je alleen maar informeert over de game en geven dus geen eigen mening, Verder lijkt het soms alsof ze door bepaalde bedrijven betaald krijgen om iets goed te zeggen over een game. Ik kijk Gammo alleen voor de footage, voor een echte mening wacht ik wel tot April op mijn homies van GameKings. Bewerkt: 26 maart 2006 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.