Jump to content

Rate de Game!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bah, rip-off van Grand Theft Auto. Ik vond 'm vreselijk slecht spelen (ik heb vooral voertuigen bestuurt). Niets doet boven Grand Theft Auto.

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

13

• AmsterdamBoy

12

• Yohan

7

• Svenie

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga akkoord met LucasV,driver is echt een rip-off van de Grand Theft Auto reeks.Ik geef deze game een 4. :t

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Graphics valt wel mee 7,5/10.

Maar de Gameplay is echt verschrikkelijk 4/10.

5.75/10

Geplaatst:
Bah, rip-off van Grand Theft Auto. Ik vond 'm vreselijk slecht spelen (ik heb vooral voertuigen bestuurt). Niets doet boven Grand Theft Auto.

Do i need to say more ?

Geplaatst:

Het is alweer meer dan 5 dagen geleden dat er een review gepost is dus doe ik weer een nieuwe:

game10228eh.gif

Burnout neemt Wraak!

De Burnout serie is scheuren voor je leven. Met grote snelheid zo gevaarlijk mogelijk rijden zonder dat je een botsing veroorzaakt. Criterion voegde hier vorig jaar ook het beuken van andere racers bij en gaat hier in Burnout: Revenge nog een stapje verder mee. Niet voor niets heeft de titel het aanhangsel ‘Revenge’ (wraak). Het spel draait dit keer dan ook nóg meer om het van de weg rijden van tegenstanders en dan in specifiek de tegenstanders die jou net van de weg hebben gereden. In Burnout: Revenge heet iemand die jou van de weg heeft gereden en die nu een mogelijk doelwit van je is een ‘Revenge-rivaal’. Hoewel het uitschakelen van je Revenge-rivaal verder geen echte beloningen geeft is het de wraakemotie en het genoegen je tegenstander terug te pakken waar de speler zijn beloning uit krijgt. Wie wil er immers niet diegene terugpakken die je van de overwinning afhoudt? Criterion maakt dit in de nieuwe Burnout nog makkelijker door die persoon voor jou herkenbaar te maken, zodat je precies weet wie je moet hebben.

burnoutrevenge14kc.jpg

Risk = Reward

Zoals gezegd draait het in Burnout allemaal om zo gevaarlijk mogelijk rijden. Tegen het verkeer in rijden, verkeer dat jou kant op gaat ‘bodychecken’, tegenstanders van de baan beuken en spectaculaire sprongen maken vullen allemaal je Burnout meter aan. Met de opgebouwde Burnout kun je daarna een tijdelijke snelheidsverhoging krijgen. Des te gevaarlijker je rijdt des te meer Burnout je verdient en als je weet wat je doet kun je op deze manier de hele race door de snelheidsverhoging behouden omdat je Burnout balk net zo snel vult als dat hij leegloopt. Nieuw op het gebied van Burnout is dat je dit keer ook Burnout kunt verdienen door auto’s die de goede kant op rijden te beuken zonder dat je zelf crashed. Hiervoor heeft Criterion zelfs een nieuwe gamemodus ontwikkeld waarin het je taak is in een race zo veel mogelijk verkeer te raken en daarmee geld te verdienen.

Meer online

Voor de rest heeft Criterion inhoudelijk geen dingen veranderd en speelt Burnout Revenge op de Xbox 360 even goed als op de Xbox. Het onderdeel dat eigenlijk een totale make-over heeft gehad is het online gedeelte. Online racen en crashen werkt in Burnout Revenge nog leuker en Criterion heeft ervoor gezorgd dat je ook wat hebt aan de takedown’s die je maakt. Dit keer keer zie je namelijk aan het begin van de race voor wie je moet uitkijken en voor wie niet. Daarnaast zijn je prestaties gekoppeld aan een online rank die aangeeft hoe goed je nou daadwerkelijk bent. Al met al een veel betere ervaring dan op de Xbox, al is het alleen al omdat de Xbox Live intergratie nog beter is gedaan dan voorheen.

Ik vond en vind het nog steeds een leuke game, vooral om samen met vrienden te spelen of online.

cijfer: 9/10

Geplaatst:

7.8/10

Een acht vind ik iets te hoog, een 7.5 weer te laag. Ik vond BurnOut 3: TakeDown eerlijk gezegd een stuk beter. De veranderingen doordat je auto's kan wegbeuken vond ik een verkeerde verandering, dit haalt de spanning van het ontwijken weg. Voor de rest niet zo heel vernieuwend, maar wel goed voor vette pret.

Geplaatst:

Ik heb hem gespeeld bij een vriend, Ik vind het een toffe game. De craches zijn nog het leukst. Online is dit keer ook beter uitgewerkt, maar met een vriend op de bank is toffer ;)

Geplaatst:

Wow Burnout,dacht ik het niet dat die nog zou komen. :puh:

Deze game vind ik echt geweldig:9.5 op 10. :Y

Ik heb hem gespeeld en in het begin vond ik hem iets minder dan de voorgaande Burnout3.Maar naarmate je hem meer speelt,hoe leuker je hem vindt.

Dus vind ik dat mijn 9.5 terecht is. :)

Geplaatst: (bewerkt)

De vijf dagen zijn weer voorbij,dus tijd voor een nieuwe game. :)

76687-pack06FIFAWCgenPFTdut.jpg

EA SPORTS™ viert 's werelds grootste sportspektakel met de enige officiële en exclusieve game van de 2006 FIFA World Cup Germany™.

2006 FIFA World Cup weet de emotie en passie van de felle concurrentie tussen de landen uitstekend te vangen en stelt de spelers in de gelegenheid de FIFA World Cup™ te winnen met hun eigen helden.

Speel als je thuisland en bestuur je favoriete voetballers door de kwalificatierondes rechtstreeks naar een virtuele herschepping van de grote finale in Duitsland.

EA SPORTS brengt bijna honderd supersterren tot leven door de echte vaardigheden van de herkenbaarste spelers ter wereld te emuleren. Hun typische bewegingen, speelstijlen en flair zijn natuurgetrouw gekopieerd in dit spel. Met de verbeteringen in het passen, schieten en het nemen van strafschoppen is dit het meest realistische voetbalspel ooit.

2006 FIFA World Cup introduceert een nieuw speltype, de Global Challenge, dat ook voor de meest geharde gamers een uitdaging zal zijn. In Global Challenge kun je veertig klassieke momenten in de geschiedenis van de FIFA World Cup beleven. Vergelijk jouw resultaten met de geschiedenis om je te meten met de besten ter wereld.

Neem de leiding over een van de 127 nationale teams en speel tegen je vrienden in wedstrijden voor twee tot acht spelers. Houd je resultaten bij in The Lounge, maak je eigen ranglijst en sleep beloningen in de wacht.

Dit is de enige officiële videogame van 2006 FIFA World Cup Germany en EA SPORTS heeft zich niet ingehouden. Dankzij de overvloed aan vrij te spelen inhoud, zoals legendarische spelers en exclusieve tenues, wordt dit spel een gewild verzamelobject voor voetbalfans. Speel met de grootste legenden uit de sport en kleed je ploeg in exclusieve teamtenues.

Speel met je voetbalhelden en win de FIFA World Cup met 2006 FIFA World.

De site:Klik.

Wat vinden jullie nu van deze game,ik vind het een heel mooie en leuke game met veel opties.Deze game krijgt van mij een 8.5. :)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Ik heb fifa nooit echt leuk gevonden. Slecht realisme. Maar ik heb gelezen dat het in deze game beter is.

Toch blijf ik erbij dat Fifa word uitgemelkt door EA!

Ik geef hem een 5.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...