mattiejj Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 6,5..niet mijn ding,ik vind het niet passen met zon goede serie als achtergrond, er gewoon een schiettent van te maken,(gebaseerd op de eerste indrukken van de demo) Reageren
Maarten!! Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) nieuwe Lord of the ring:Battle for middle-earth II lees hier een review maar^^ en onderin zitten meer links naar andere onderwerpen ik geef het een 100/10 edit:post hieronder Bewerkt: 2 augustus 2006 door Maarten!! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Sorry, Aint My Thing.....Ik heb nooit van onrealistische games gehouden, daarom speel ik niet meer dan real shooters zoals Max Payne, James Bond,Splintercell enz. (dat kan nog net) en games zoals GTA, The Getaway en The Godfather enz. Daarom geef ik deze game een cijfer waar de meeste mensen op tegen zijn, maar zie het als kritiek van een Real Life - gamer . Daarom is het cijfer een 4,5. Ik heb geen bezwaar als andere deze spelen, ik zit er in ieder geval niet aan. Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) vette game,ik heb deel 1 gespeelt,en die vond ik al een 9,deze is denk ik verbetert en word voor mij een 9,5 Bewerkt: 1 augustus 2006 door mattiejj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.