ifc3 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Mijn eerste was een pentium 2 90MHz, 512MB aan hardeschijf ruimte, 32 aan werkgeheugen en Windoof 95 Owja nog net een cd-speler (kon nog geeneens gebrande cd's lezen ). Er bestaat geen Pentium 2 Processor met 90MHZ (de sloomste heeft 233mhz). Mijn erste Pc had: 550MHZ (socket 7, AMD K6) 128MB geheugen 6GB HD (nog een oude 5,25 inch) een Matrox videokaart met 8MB geheugen Draaide (voordat het moederbord kapot was) nog GTA3. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Mijn allereerste PC was dit: 80286 16MHz 1MB geheugen 20MB harddisk Windows 1.0 En zo'n 5,25" floppydrive Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Onze eerste was een computer met 1 diskette station een pcscherm waar je niks op kon lezen en waar je toen als je er iets op wou doen moest je c:/start typen maar wat voor pc het was geen idee ohjah zwart wit. Daarna kregen we een compaq of hoe schrijf je dat merk, een pentium 75, met 1 diskette station+ cd rom drive, die naar een paar maanden kapot ging en toen moesten opwarmen met de föhn doordat de laser het niet deed. Daarna kregen we een pentium 133 ofzo iets iets sneller, staande kast (was een vooruitgang) met een 50 speed cd-rom drive (omdat er toen die tijd al snelle pc's waren met die cd-rom drives) Daarna kregen we een pentium 3, 900 mhz van lifetec/medion, met de blauwe knop van voren kennen jullie misschien wel. Nu heb ik een Pentium 4 3,4, GHZ en 250 gb hardeschijf en 150 gb nog een schijf, en 1,5 GB werk geheugen. Een snelle pc ohjah met de snelste Dvd rom brander. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.