Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Oke, dus je spel crasht niet, maar je kan hem niet zien? Misschien gewoon verkeerde coordinaten ingevuld? Reageren
Blastov Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ga de volgens stappen na: Als je object wit is --> TXD niet goed Als je er doorheen kunt lopen --> DFF en\of COL niet goed Ik zie niks maar ik stoot er wel tegen aan --> DFF niet goed Kijk ook of er geen # voor je IDE en\of IPL lijn staat in de gta.dat Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik ga de coordinaten nog maar een keer na, want het is geen van alles Reageren
Blastov Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Kijk is in de Map Editor of je het daar ziet Reageren
spinechiller Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ja, het is gelukt, het probleem was dat ik de coordinated totaal verkeerd waren. en dat mijn texture 1024x800 was, en dus geen 512X512 allemaal heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.