Ehsan Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) waar moet ik Regen txd vinden? Bewerkt: 1 maart 2006 door Ehsan Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 txd wat bedoel je daar mee? Een file dat hij nodig heeft om de regen in het spel te "modden". @Ehsan: mss kan je dit beter in het "modding fora zetten", daar zullen ze je vast kunnen helpen. Gr. Glenn. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Waarschijnlijk zit dat regen bestandje in de Particle.TXD, die je in de models folder kan vinden, ik weet de exate bestandsnaam van het rain bestand niet. Reageren
Ehsan Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Bedankt jongens Ik zal effe kijken, Nog iets geks misschien: Ik ben un beetje zieke dus ik kon gewoon de Mod Stuk niet vinden maar toch bedankt. Cheers Reageren
ikt Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hiero: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=118 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.