Radio Es. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hallo, ik was aan het rondvliegen in VC en ik lande bij de InterGlobel Filmstudio's. Het viel me op dan één van de decors die daar staat ongeloofelijk veel lijkt op de KingKnuts uit LCS: Bolt Burger Decor uit VC: KingKnuts uit LCS: Wat vinden jullie ervan?? Radio-Espantoso Reageren
Godrax Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hmm Zo erg gelijken doet die nu ook weer niet. Reageren
VforV Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Veel elementen komen terug in andere GTA's. Kijk mar naar de auto's bijvoorbeeld. Reageren
quinton Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Maar dit was tog allang bekent! Het verhaal ging dat er in de filmstudio van V.C. een film werd opgenomen die afspeelde in L.C. Reageren
Lantyz Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Dat klopt. Dit is niet zozeer een easter egg uit GTA LCS, maar uit GTA VC, aangezien die straat oorspronkelijk uit GTA III kwam. Hier vind je de easter egg op WikiGTA. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 komt deze egg nou ook bij de LCS egg's?? Reageren
VforV Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 komt deze egg nou ook bij de LCS egg's?? Waarschijnlijk niet, aangezien het een EE is van Vice City. Reageren
LucasV Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Wel toevallig dat ik net een halve minuut geleden Vice City speelde en toen lande ik ook ff met m'n Maverick in de Interglobal Filmstudio's en liep ik door dat nagemaakte winkelstraatje. Maar ik ben het met Lantyz eens, omdat dit straatje ookal in GTA III zat. Bewerkt: 3 maart 2006 door LucasV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.