Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_352740 Hallo, ik was aan het rondvliegen in VC en ik lande bij de InterGlobel Filmstudio's. Het viel me op dan één van de decors die daar staat ongeloofelijk veel lijkt op de KingKnuts uit LCS: Bolt Burger Decor uit VC: KingKnuts uit LCS: Wat vinden jullie ervan?? Radio-Espantoso
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_352750 Veel elementen komen terug in andere GTA's. Kijk mar naar de auto's bijvoorbeeld.
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_352769 Maar dit was tog allang bekent! Het verhaal ging dat er in de filmstudio van V.C. een film werd opgenomen die afspeelde in L.C.
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_352856 Dat klopt. Dit is niet zozeer een easter egg uit GTA LCS, maar uit GTA VC, aangezien die straat oorspronkelijk uit GTA III kwam. Hier vind je de easter egg op WikiGTA.
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354007 komt deze egg nou ook bij de LCS egg's?? Waarschijnlijk niet, aangezien het een EE is van Vice City.
Geplaatst: 3 maart 200619 jaren comment_354226 Wel toevallig dat ik net een halve minuut geleden Vice City speelde en toen lande ik ook ff met m'n Maverick in de Interglobal Filmstudio's en liep ik door dat nagemaakte winkelstraatje. Maar ik ben het met Lantyz eens, omdat dit straatje ookal in GTA III zat. Bewerkt: 3 maart 200619 jaren door LucasV
Hallo, ik was aan het rondvliegen in VC en ik lande bij de InterGlobel Filmstudio's.
Het viel me op dan één van de decors die daar staat ongeloofelijk veel lijkt op de KingKnuts uit LCS:
Bolt Burger Decor uit VC:
KingKnuts uit LCS:
Wat vinden jullie ervan??
Radio-Espantoso