ikt Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Als je met een heli schuin vliegt met de wieken de grond in, moet je tegen mensen aan proberen te vliegen, ze gaan dood, je ziet bloed en je hoort een doffe bonk. Real Life? Ik post dit maar bij EE's omdat het wel op een ee lijkt Brobeer maar uit!, screenshot nemen lukt niet want het gaat te snel . Maar het gebeurt wel! Bewerkt: 2 maart 2006 door ikt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Nouja, theoretisch kan het natuurlijk ook in real life , maar dat is best gevaarlijk voor de piloot, stel dat hij de grond raakt. Maar dat trukje was al bekend, je kan het trouwens ook doen in VC... Het is overigens geen EE, want het is niet echt een verwijzing of iet dergelijks... Reageren
quinton Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Wist ik al lang en dit is echt geen easter egg, het kon zelfs al in GTA:V.C. Edit: sorry niet goed de post van RonaldVC doorgelezen. Bewerkt: 2 maart 2006 door quinton Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hahah, inderdaad Ronald dit kan in Real Life ook. Maar dan is het ook gevaarlijk voor de mensen natuurlijk . -- Er is een site waar allemaal van die plaatjes opstaan van zulke ongelukken. Maar ik dwaal af . Met deze truk kan je veel doen. Ik vind het lolligste om in een Gang in te vliegen en ze het meeste lang in de lucht te houden. Ik doe dit altijd met een vriend, ons record is 10 sec. ofzo. Maar het was inderdaad al bekend, geen EE zoals Ronald al zegt. Ikt, in het vervolg niet om slotjes vragenn hier zorgen de Moderators wel voor. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Als je met een heli schuin vliegt met de wieken de grond in, moet je tegen mensen aan proberen te vliegen, ze gaan dood, je ziet bloed en je hoort een doffe bonk. Real Life? Ik post dit maar bij EE's omdat het wel op een ee lijkt Brobeer maar uit!, screenshot nemen lukt niet want het gaat te snel . Maar het gebeurt wel! Wat is een Easter Egg? Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Deze easter egg was niet echt om te zoeken, dit kan in het echt ook gebeuren, alleen gebeurt dat nooit. *Stopt alle berichten in een brief, en verstuurd hem naar Gta San Andreas General* Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 vraagje: Real Life dingen hoefen toch niet persee EE te zijn? Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 maar om het maar eentjes duidelijk te maken.. ik ben niet zo iemand die als die iets ondekt gelijk zegt dat et een EE is.. integendeel... (voor het geval dat julie dat dachten) weten julie het maar even Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ja, als je in het Easter Egg forum kijkt zie je mensen die van alles een Easter Egg maken. Er is er vanmiddag nog zo een gekickt. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 je moet altijd eerst even bedenken of het werkelijk een EE zou kunnen zijn voordat je zo maar iets zegt.. je kan er mensen soms mee irriteren. maar ik denk dat deze topic wel afgerond is... Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ook kunnen het verwijzingen zijn naar real life. Het hoeft met real life niet altijd een EE te zijn. Het ligt er meer aan wat je ziet. Is het zo bedoeld of zit er echt een grap in. @Cesar SA Een regel op het forum is, dat je niet om slotjes mag vragen. Moderators en hoger zoals ik bijvoorbeeld bepalen of er een slot op dit topic komt. In dit geval is het niet nodig om hier een slot op te zetten, omdat er namelijk altijd leden zijn die misschien nog even op het onderwerp willen reageren. Reageren
RobbertR Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Er zit ook een filmpje in San Andreas waar ze ook zoiets doen. Dan zit de politie achter. CJ, BS, Sweet en Ryder aan. En dan komt er zoiets voor in een steeg. Denk ik, ik weet het niet zeker Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ok excuses :$ :$ :$ >>> Door .Levi.: Is niet erg hoor, dan weet je het alvast voor de volgende keer. <<< Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Er zit ook een filmpje in San Andreas waar ze ook zoiets doen. Dan zit de politie achter. CJ, BS, Sweet en Ryder aan. En dan komt er zoiets voor in een steeg. Denk ik, ik weet het niet zeker Klopt. tijdens de missie Reuniting the families. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.