Cheshire Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hey, Zoals de titel al zegt, wou ik net weer SA op de pc gaan spelen, en ik open de garage, en tot mn verbazing staat er nog maar 1 auto in, in plaats van de 4 die erin stonden voor een hele lange tijd, dus hij was zeker al meerdere keren opgeslagen met die auto's. Is er misschien een limit aan maximum auto's die SA kan opslaan in 1 savegame, want ik heb veel huizen met garage's en daar staan soms 1 of meerdere auto's in. Wel flink balen, zaten paar mooie getuunde auto's tussen. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Reageren
japie13 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 nej, volgens mij niet, maar ik stop niet vaak auto's in garage's (in iedergeval niet meer 1) maar volgens gebeurt het wel vaker, het ligt niet aan jouw Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 zo ver als ik weet heb je alleen een maxiemaal als je per grage. als je per huis 1 auto of 2 er in zet moet het volgens mij lukken Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb hetzelfde gehad, maar dan met getunede auto's. ik zette een getunede auto in de garage, ik kijk wat later is al het tuning eraf. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Gewoon niet meer dan 3 auto's er in zetten.. en tuned cars kan je dan beter ergens anders neer zetten.. SilverDust Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik legde er 4 getunde auto's en het lukte toen ik loed game deed Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 BTW er kunnen er volgens mij ook 4 in dacht eerst 3 SilverDust Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 het komt gewoon door dat ze te ducht bij de poort staan. had dit vroeger ook, heb ze toen dieper in de garage gezet en heb het nooit meer voorgehad. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Je kan er dan het best 3 recht zetten en 1 ervoor in de breedte SilverDust Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Silverdust, Dan is de kans hoger dat de wagen weer weg is. Omdat hij dicht bij de poort staat als hij in de breedte staat. Zet er gewoon 3 in en zet de andere in een andere garage. Dan is het probleem opgelost. Gr; Glenn. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Is er misschien een limit aan maximum auto's die SA kan opslaan in 1 savegame, want ik heb veel huizen met garage's en daar staan soms 1 of meerdere auto's in. Wel flink balen, zaten paar mooie getuunde auto's tussen. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Gewoon niet meer dan 3 auto's er in zetten.. en tuned cars kan je dan beter ergens anders neer zetten.. Het maxiumum auto's dat je in je garage van Doherty kan zetten zijn 4 auto's. Als je meer auto's er (perongelijk) hebt in gezet, kun je een glitch krijgen. Deze veroorzaakt dat alle auto's weg zijn in je garage en soms 1 of 2 over zijn. Verder als je heel vaal het spel saved kunnen de auto's ook verdwijnen. Niet bij iedereen gebeurt het maar bij sommigen, waaronder ik. Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Nog even over die lak, dat is gewoon een grote bug denk ik. Je hebt dit alleen bij de auto's waar je een Paintjob kan opzetten bij Wheels Arch Angels. Niet bij de Lowrider : Blade, Savanna enz... Als je hem in je garage zet en je saved direct is er niets aan de hand. --- Als je hem erin zet en je savd niet maar laat hem erinstaan krijg hij na 5 minuten de orginele matkleur. Dus de grondlagen van de verf (wit, beige) en daar kan je niets aan doen : N. Dus je moet gewoon direct saven of met de auto blijven rijden. -- Over die auto's, zet er gewoon best maximum 3 in en een motor. 4 auto's, dan schaven ze elkaar dus dat komt nooit goed. Ik Save altijd in de savehouse van Doherty en daar staan 2 auto's in en 1 motor en ik heb nooit problemen. Zoveel wagens hoeven toch niet ? Je kan er maar met 1 tegelijk rijden . Reageren
Bling Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 [..Tekst..] De lak kan ook verdwijnen bij een Lowrider, als je hem in een garage hebt staan. Dit heb ik namelijk wel eens gehad met een Savanna. En wat die garage in doherty betreft: Ik had ook eens dat er opeens twee van de vier auto's verdwenen waren daar. Dus het is wel normaal, maar de bug is wel vervelend uiteraard. Reageren
Cheshire Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Bedankt voor jullie reacties, maar ik bedoelde meer eigenlijk van alle garages over Los Santos, en San fierro (verder ben ik nog niet) Dat er totaal een limit zit of zo bijvoorbeeld niet meer dan 15 auto's totaal, en dat er daarom in 1 garage 3 auto's ineens waren verdwenen. Omdat er teveel waren. Maar dat van die auto niet diep genoeg in de garage zetten, dat kan best kloppen, want meestal prop ik ze erin Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Voor de zekerheid kan je het best in elke garage 2 auto's stoppen. Dat lijkt mij het beste als je zo'n probleem hebt.... SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.