Ruurd31 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Bedankt voor jullie reacties, maar ik bedoelde meer eigenlijk van alle garages over Los Santos, en San fierro (verder ben ik nog niet) Dat er totaal een limit zit of zo bijvoorbeeld niet meer dan 15 auto's totaal, en dat er daarom in 1 garage 3 auto's ineens waren verdwenen. Omdat er teveel waren. Maar dat van die auto niet diep genoeg in de garage zetten, dat kan best kloppen, want meestal prop ik ze erin Elke garage heeft een limiet. Meestal is het 2 of 4. Als je een auto in de garage wilt rijden en de garage zit al vol met auto's, dan zal er in beeld komen te staan dat de garage al vol is. Probeer er dan niet weer wagens in te stoppen, dan komen er te veel auto's/moters/fietsen in 1 garage. Dan kun je dus een glitch veroorzaken die zorgt ervoor dat alle voertuigen uit je garage verdwijnen. Dus als er in beeld komt "Er kunnen niet meer auto's in" dan moet je er dus niet meer inzetten. Anders -> Alles weg Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 nej, volgens mij niet, maar ik stop niet vaak auto's in garage's (in iedergeval niet meer 1)maar volgens gebeurt het wel vaker, het ligt niet aan jouw Het ligt wel aan hem als je het max. limiet( 3 auto's) bereikt en er meer in doet worden na een paar keer saven bepaalde auto's wit en dan nog meer saven dan heb je(net zoals die titel van dit topic als zegt) nog maar 1 auto in je garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.