Backsmash Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) ik had zin om een nieuwe sig te maken. hij is helaas te groot voor gta forum. (148kb) dus gebruik ik m maar op andere forums. oude nieuwe Bewerkt: 2 maart 2006 door Backsmash Reageren
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Wow! deze vind ik mooi gemaakt. Alleen ik vind dat de overgang van het einde naar het begin van het filmpje te kort. Hij stopt en begint gelijk weer. Misschien beter als je er een seconden tussen laat. Die font en render vind ik er ook mooi bij passen. 8,5/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 het filmpje is veel ingekort. te veel. en omdat ik m hier tog niet kan gebruiken kan ik hem tog langer maken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Wow! deze vind ik mooi gemaakt. Alleen ik vind dat de overgang van het einde naar het begin van het filmpje te kort. Hij stopt en begint gelijk weer. Misschien beter als je er een seconden tussen laat.Die font en render vind ik er ook mooi bij passen. 8,5/10 Hier ben ik het mee eens! Hij is wel heel mooi gemaakt maar jammer dat het filmpje zo snel stopt! Maar daar heb je redenen voor. Reageren
Backsmash Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik ben nog bezig met een verbetering. een langer filmpje erin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.