Jump to content

player


odilio

Recommended Posts

Je moet eigenlijk alleen dat player bestand veranderen dit bestand vindt je in de C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins map, het veranderen kan je met paint of photoshop doen, tevens kan je op deze site een paar Zogenaamde Skinmakers vinden, meschien vindt je er op Google, GTA VC Skin Maker zoeken meer.

Succes.

EDIT: Post hier onder.. als je goed Duits kan, kan je meschien op deze site het leren, dit is niet met zmodeler maar met een andere progamma.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

jep ik probeer dew dff file te veranderen tenzij julie weten waar een lego player model is die je kan downloaden??

ik heb al op die site gekeken maar daar was eerst ene ''tut'' programma om die playar.dff te feranderen maar ik wil dat met zmodeler doen hoe kan dat of is dat teveel gevraagt

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een filmpje van "lego City" in gta vc.. verder kan ik je niet helpen.. je zal even skin sites moeten bezoeken.. op gtagames.nl zullen ze waarschijnlijk niet zo'n skin hebben. Ik zou even op antwoord wachten van de ervaren skinmodders.

@Post hieronder.

Ik dacht dat je vroeg als je wist dat ik wist waar een skin van een lego poppetje stond.. ik weet wel wat DFF is.. maar je moet de ervaren modders maar vragen.. ik weet het niet.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...