odilio Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 ik zit al een heletijd met de vraag hoe al die masen al die modders die players maken ik hep het met zmodeler geprobeer maar die info was te ingewikeld maar kan iemand me helpen pleas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Je moet eigenlijk alleen dat player bestand veranderen dit bestand vindt je in de C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins map, het veranderen kan je met paint of photoshop doen, tevens kan je op deze site een paar Zogenaamde Skinmakers vinden, meschien vindt je er op Google, GTA VC Skin Maker zoeken meer. Succes. EDIT: Post hier onder.. als je goed Duits kan, kan je meschien op deze site het leren, dit is niet met zmodeler maar met een andere progamma. Bewerkt: 2 maart 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
odilio Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 ik bedoelde een dff player bestand kan toch met zmodeler verandert worden maar hoe????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 ik bedoelde een dff player bestand kan toch met zmodeler verandert worden maar hoe????? Bedoel je dat je wilt spelen met een ander personage dan Tommy?Daar zijn cheats voor namelijk. En die kan je ===>HIER<=== vinden. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Nee, dat bedoeld hij niet.. hij wil de skin zelf veranderen.. dat kan met Skinmaker maar hij wil de DFF bestand veranderen, Dat meschien met die site lukt... Succes, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
odilio Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 jep ik probeer dew dff file te veranderen tenzij julie weten waar een lego player model is die je kan downloaden?? ik heb al op die site gekeken maar daar was eerst ene ''tut'' programma om die playar.dff te feranderen maar ik wil dat met zmodeler doen hoe kan dat of is dat teveel gevraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Hier is een filmpje van "lego City" in gta vc.. verder kan ik je niet helpen.. je zal even skin sites moeten bezoeken.. op gtagames.nl zullen ze waarschijnlijk niet zo'n skin hebben. Ik zou even op antwoord wachten van de ervaren skinmodders. @Post hieronder. Ik dacht dat je vroeg als je wist dat ik wist waar een skin van een lego poppetje stond.. ik weet wel wat DFF is.. maar je moet de ervaren modders maar vragen.. ik weet het niet. Bewerkt: 2 maart 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
odilio Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 skin hoe bedoel je tss skin haha ik bedoel .dff of weet je nie wat dat is?? maar ken je iemand die dat doet ofzow want ik wil dat erg graag (dat met zmodeler) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.