qbdown Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hallo allemaal, Ik was weer eens dom geweest nu heb ik mijn water.dat en water1.dat overschreven en heb ik geen backup meer ... Heeft iemand nog de ORGINELE water.dat en water1.dat ? Dat zou heel fijn zijn ..! Alvast bedankt, Robbin237 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Misschien is een herinstallatie een optie? Je savegames blijven wel bewaard dus daar hoef je je geen zorgen over te maken Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik vraag om de orginele files niet om hem opnieuw te instaleeren.... Reageren
pimh Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Als het goed is staan ze hier bij: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.271 Pim Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik weet niet wat het probleem is maar ik krijg een witte pagina te zien ..? Ligt dat aan gta games ? Want het forum doet het namelijk wel :S Wat moet ik doen ..? Alvast Bedankt, Robbin237 Reageren
pimh Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Als het via die link niet lukt ga dan naar gtagames.nl meld je aan, ga dan naar downloads, backup en daar staan de .dat files Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik weet niet wat het probleem is maar ik krijg een witte pagina te zien ..?Ligt dat aan gta games ? Want het forum doet het namelijk wel :S Wat moet ik doen ..? Alvast Bedankt, Robbin237 Bij mij doet de link het wel..Ik denk dat je even moet wachten tot de pagina geladen is.. Succes. Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Kan jij anders de files ff downloaden en die ff op een webserver zetten zodat ik die kan downloaden ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Kijk eens, ik heb ze voor je geupload. Je vind ze in het Water(1).rar bestand. Je kunt op de link hieronder downloaden. Hij is voor de eerste versie van SA. http://rapidshare.de/files/14505582/Water_1_.rar.html Deze goed bewaren, of maak er een goedde backup van!! Veel plezier en succes ermee Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hartstikke bedankt voor de files..! KAn jij misschien alle dat files ff downloaden voor de data folder en die weer ff kunnen uploaden ..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.