gangster28 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hallo. Ik heb X-Fire maar weet toevalig iemand hoe je er zelf skins voor kan maken. Of heeft iemand er een tut over? >>> Door Jarno: Verplaatst naar Software<<< Reageren
Samurai Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb even gegoogled en kwam op een site en die gaf een link naar deze tutorial, hij is wel engels... KLIK Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Thanks ik zal hem even bekijken en of het lukt als het lukt laat ik hier wel resultaat zien Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Thanks ik zal hem even bekijken en of het lukt als het lukt laat ik hier wel resultaat zien Het is dus niet gelukt? spijtig ik wou het anders wel eens zien Reageren
Yohan Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb ook eens een Xfire skin in elkaar geflansd alleen was dit een redelijk simpel skinnetje... Er moeten mensen zijn die dit goed kunne.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.