jeffrey_greuliker Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb op de site van http://nl.wikigta.org/ en dan na voertuigen gaat zie je ook ergens de voertuigen S.W.A.T en Dune .. Maar daar zijn geen vindplaatsen van .. weet iemand waar die staan of dat er een cheat voor is .. en ik heb gta sa voor de Playstation 2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Ik heb op de site van http://nl.wikigta.org/ en dan na voertuigen gaat zie je ook ergens de voertuigen S.W.A.T en Dune .. Maar daar zijn geen vindplaatsen van .. weet iemand waar die staan of dat er een cheat voor is .. en ik heb gta sa voor de Playstation 2 De Dune kun je krijgen naar het Stadium Evenement in Las Venturas te halen. De missie Kickstart moet je halen en niet Dirt Track. Hiervoor krijg je als beloning de Dune naast het stadium evenement. Het SWAT-tank is alleen tijdens de missie End of the Line beschikbaar. Je zou hem eventueel tijdens deze missie in je garage kunnen rijden end an is hij van jou. Andere mogelijkheiden zijn er niet. Er is ook nog een soort SWAT-busje . Deze is niet in het spel, om een bepaalde reden is die weg. Je kunt hem wel een cheat-disk kopen. Met deze disk kun je allemaal aauto's in je game spawnen. Nu kun je hem bijvoorbeeld in garage zetetn.. Bewerkt: 2 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) De SWAT kan je alleen krijgen tijdens de laatste missie van de Storyline. Namelijk ''End Of The Line''. Tijdens de missie moet je hem stelen en dan in je garage zetten en zelfmoord plegen. ----- De Dune kan je op 1 plaats vinden. Er is een Kickstart in Las Venturas. Dat is aangegeven met een soort beker op je map. Ergens in LV, je vindt het wel. Daar moet je een soort Race doen als je die wint staat de Dune buiten geparkeerd. Succes. . Ruurd is me voor Bewerkt: 2 maart 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.