Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 hey, ik heb een probleempje op mijn ps2.. ik kan niet meer trainen in een sporthal... als ik daar naar binnen ga en een apparaat wil gebruiken staat er dat ik al genoeg getraint heb voor vandaag. ik snap er niets van ik heb al van alles geprobeert.. mijn musle is bijna minimaal.. ook als ik een andere dag terug kom (op gta) helpt het nog niet.. weet iemand mischien wat er aan te doen valt? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Misschien moet je 10 keer achterelkaar saven dat helpt soms wel eens ik heb hem ook op de ps2 maar ik heb dit nog nooit meegemaakt maar als je vaak gaat saven kan je weer trainen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Hey Cesar SA welkom op het forum. Ik heb even gezocht, en dit gevonden: Klik Probeer de volgende keer even de zoekfunctie te gebruiken die vind je hier: Klik Succes! Bewerkt: 2 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 heb ik al vaak genoeg geprobeert... zeer vreemd ik weet niet hoe het zo is gekomen... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) weet iemand mischien wat er aan te doen valt? Je kunt 10x saven, dat werkt ook. Maar ook nieuwe kleren kopen en nieuw kapsel kopen. Als je dit allemaal gedaan hebt kun je weer trainen. Je kunt ook proberen eens op een ander deel te saven en wat te eten op een ander deel. Ik zou eerst proberen 10x te saven wil het dan nog niet, zou ik andere kleren en een ander kapsel kopen. Als je iets van dit probeert moet het zeker lukken, en dat topic van Matthijs is ook informatie vol. Veel succes en wordt maar snel gespierd Bewerkt: 2 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ok ik zal het meteen eventjes proberen Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het kan volgens mij ook komen als je heel veel vet hebt, toen ik dat had kon ik ook niet gaan trainen, maar toen ik later veel minder had weer wel. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 hmm.. ik heb het net geprobeerd... maar het helpt niet.. ik heb ook erg weinig vet.. ik heb andere ketting, hoed, broek, trui, bril, horloge, kapsel, en schoenen... en 10x saven helpt ook niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ben je ver in het spel? Zo nee, kun je eventueel overnieuw beginnen. Je zult dan helaas wel alles overnieuw moeten doen. Verder is er nog wel een truckje, je download een savegame van een site en die plaatjes in San Andreas User Files (Mijn Documenten). Je kunt dan een savegame downloaden en dan verder gaan. Even nieuwe kleren en je bent weer de oude . Hier kun je savegames downloaden. Veel plezier en succes met trainen Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik denk dat je over nieuwe moet beginnen. of probeer ff zet hem aan en wacht tot de volgen dag kost tijd maar het ken luken hoeft niet Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 hmm. ik heb hem op de ps2.... en ik heb alles al uitgespeeld.. lk ben op 76% om op nieuw te beginnen heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Dit probleem heb ik ook, En niets helpt zelfs geen newgame! Want op men 2de save heb ik dit probleem ook. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 wanneer is het bij jouw begonnen? heb je hem ook op de ps2? en heb je al alle dingen geprobert zoals 10x saven enalle kleren wisselen enz. ? ik vind het ook erg vreemd.. mischien dat het na verloop van tijd wel weer over is.. (hoop ik) Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Is joue Muscle Balkje helemaal vol ?? Want die mannetje wil met meer muscle balkje met je vechten zo kun je mischien ook wel naar binnen Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (ik heb het al eerder gezegt) nej mijn musle balkje is bijna minimaal... mischien moet je eerst even alle berichten lezen... stel je ook geen dubbele vragen ok? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.