Interdread Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb precies ditzelfde probleem gehad, bij het zoeken van alle oysters ben ik al mijn muscles kwijt geraakt. Daarna kon ik niet meer naar de gym. Ik heb alles geprobeerd wat hier boven staat. Ik heb op een gegeven moment me zo fat mogelijk gegeten, maar ook dat hielp niet. Ik ben dus maar opnieuw begonnen, waardoor ik m'n eerste game van ongeveer 80% heb weggegooid. Dat was erg balen, maar volgens mij de enige 'oplossing'... Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ach ik maak er niet een enorm probleem van hoor.. en ik vind maximale musle ook niet zo mooi staan als je kleren aan hebt.. en je krijgt toch wel musle als je ren en op dingen klimt enz. Reageren
Interdread Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het is ook niet de reden dat ik die savegame heb weggegooid, maar ik merkte dat sinds sat gym probleem zich voordeed, er ook bugs in andere net begonnen savegames kwamen, ik kon bijvoorbeeld geen vliegtuigen meer in. Weet iemand hoe dat kan? Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het is ook niet de reden dat ik die savegame heb weggegooid, maar ik merkte dat sinds sat gym probleem zich voordeed, er ook bugs in andere net begonnen savegames kwamen, ik kon bijvoorbeeld geen vliegtuigen meer in. Weet iemand hoe dat kan? Hoe ver ben je met de verhaallijn dan?? Je moet de Flying School hebben gedaan om in vliegtuigen te kunnen... SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.