Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ey, ik heb geen andere topic hier over kunnen vinden.. srry als er al een was :$ ik was een beetje aanhet rondscheuren.. en toen kwam ik een ghost car tegen.. alleen met een zwart nummerbord.. ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb niets kunnen vinden.. zoja: excuses ik weet niet of dit gewoon een foutje is van het spel... maar ik vond het vreemd dus vandaar.. hier nog een kaartje waar ik hem vond Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ja idd, er zijn vele ghost cars, maar aof ze allemaal een zwart nr. bord hebben dat denk ik niet. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb er een aantal gecheckt... ik vond alleen maar glendales... en die hadden ook gewoon een nornaal nummerbord. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Daar staat bij mij altijd een pick-up hoor..... SilverDust Bewerkt: 2 maart 2006 door SilverDust Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 dat is ook een ghost car hij is/lijkt kapot en hij kan niet gemaakt worden... en heeft dezelfde health als alle andere auto's dat zijn ghost cars alleen het vreemde (nogmaals) hij heeft een zwart nummerbord. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Wat is het hele idee van die ghostcars nou eigenlijk? Ze zijn kapot, maar hebben evenveel health als normale auto's en ze staan op afgelegen plekken. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Wat bedoel je "wat is het ide?"? Het is gewoon een ghost car. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ach je kan er niet veel mee maar het is gewoon een extra'tje... bijv. dat ze zomaar van een heuvel afrollen.. dan zullen er altijd mensen zijn die er weer een heel mysterie van maken.. dat is de bedoeling van R* waarschijnlijk.. maar het ging over waarom die ghost car daar een zwart nummer bord heeft... kan het gewoon een slordig foutje zijn? Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ga ook eens kijken naar de wagen. Zal straks men post-editen en schrijven wat ik zag. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 srry ik kan helaas geen sreen posten.. ik heb het namelijk op ps2 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Wat bedoel je "wat is het ide?"?Het is gewoon een ghost car. Ik bedoelde eigenlijk: Waarom zou het een Easter Egg zijn? Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 volgens mij heeft niemand gezegd dat het zwarte nummerbord een EE zou zijn (als je dat bedoeld) alleen weet ik niet of ze het met opzet hebben gedaan, of het gewoon een foutje is.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Nee, ik bedoelde de ghostcars in het algemeen. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik denk dat je dat maar aan R* moet vragen Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Of aan iedereen die schreeuwt dat het een Easter Egg is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.