Jump to content

ghost car


Scooter

Recommended Posts

heb je ook al gekeken op die ene plek waar ik zei?

voor de plaats er van: kijk eventjes in het 1e bericht van mij.

ps: er staan trouwens ook screens op de 2e pagina....

maar het is al vastgesteld dat het waarschijnlijk gewoon een slordig foutje van R* is

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scooter

    35

  • Piet-Herr

    15

  • -Matthijs-

    6

  • Moonbeam

    6

wat schno009 zei is dat het een fout is en dat het nummerbord waarschijnlijk iets naar achteren is gezet (perongeluk(waarschijnlijk)) dus dat je daarom een zwart nr.bord ziet..

en als je de laatklep er van af slaat zweeft het nummerbord (is ontdekt door -matthijs-)

dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje....

maar als het opzettelijk is gedaan zou het mij ook niets verbazen eerlijk gezegt..

Link to comment
Delen op andere websites

srry voor de dubbelpost mensen.. excuses :$

maar ik heb iets te vertellen.:

ik had (toen dit topic nog actief was) een mailtje gestuurd naar rockstar.. hoe dat nou zat met het nummerbord.. en ze stuurden me net terug.. er stond: ''het is geen fout, het is met opzet er in gezet..

voor de mensen die mij niet mochten geloven..:

Dear Sir/Madam

Thank you for contacting Rockstar Technical Support.

It's not a fault, it's meant to be there in the game.

Please be sure to delete all previous correspondence when replying. This

will help us to process your response in a more timely and efficient manner.

Kind Regards,

Rockstar Technical Support

ik had het mailtje gestuurd naar: ROCKSTAR-USA <USA_TECHSUPPORT@ROCKSTARSUPPORT.COM>

het is dus geen fout... maar waarom zou het de bedoeling zijn dat het zwarte nummerbord in het spel zat?

erg vreemd.. als mensen nog wat meningen hebben of ideën waarom het nr. bord er in zou zitten.. post aub..

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Ik zou het niet weten :?. Misschien vonden ze dat wel mysterieus, en willen ze daarmee dit soor discussies opwekken. Ik vind het vooral vreemd dat het nummerbord weer normaal wordt nadat je er een klap tegen geeft. :?

Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt mischien een kleine aanwijzing naar de ''grote EE''??

alleen.. het zou toch iets zijn wat te maken heeft met alcatraz?

tenminste dat hoor ik van veel mensen....

alleen.: is dat egrens te lezen ofsow dat R* dat heeft gezegt?

anders wil ik dat best eens eventjes na lezen als iemand een link heeft..

maar ik snap het niet waarom ze dan het zwarte nummerbord er in zetten....

andere mensen nog een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt mischien een kleine aanwijzing naar de ''grote EE''??

alleen.. het zou toch iets zijn wat te maken heeft met alcatraz?

tenminste dat hoor ik van veel mensen....

alleen.: is dat egrens te lezen ofsow dat R* dat heeft gezegt?

anders wil ik dat best eens eventjes na lezen als iemand een link heeft..

maar ik snap het niet waarom ze dan het zwarte nummerbord er in zetten....

andere mensen nog een idee?

Laten we wat mij betreft, vooral niet te hard van stapel lopen.

De speculaties, van direct al een grote EE, vind ik nu nog wat té ver gaan.

Ik denk nogmaals: dat het verder niet bijzonder is, het hoort er gewoon bij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat R* het er in zet omdat ze het mooi vinden ofsow.. anders reden alle pick-ups wel met een zwart nummerbord..

vraag mij niet waarom anderss.. :puh: ik denk ook niet dat er een link is... tussen het zwarte nummerbord en de ''grote EE..

mijn vraag is waar je kan na lezen dat R* heeft gezegt dat er nog 1 ''grote'' EE int spel zit...

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

mijn vraag is waar je kan na lezen dat R* heeft gezegt dat er nog 1 ''grote'' EE int spel zit...

Ik heb het zeker weten gelezen, ik geloof in het Alcatraz topic, zal ik even voor je kijken?

Ik edit mijn bericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja over de grote EE is al veel gespeculeerd nadat iemand een brief had gestuurd over eastereggs. Rockstar had daarop geantwoord dat er ergens in het spel een grote easter egg zit die nog door niemand ontdekt is. Het verhaal dat het Alcatraz zou zijn is nieuw voor mij. Dat over die grote easter egg stond op een oud forum waar ik nu de naam niet meer van weet. Het is opgeheven en is nu onderdeel van www.gamevillage.nl. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nog bewaard is gebleven, maar misschien weten anderen hier ook van.

Over die easter egg gesproken; Er wordt ook gezegd dat het iets te maken zou hebben met de dood van de moeder van CJ of Bigfoot. Argumenten hierbij zijn dan dit soort dingen:

Moeder van CJ-Kijk op de in-game map eens naar Mount Chiliad. Als je er goed naar kijkt lijkt het net een spook. De twee groene grasveldjes zijn zijn ogen en de wegen zijn lijf

Bigfoot-In het zuiden van San Andreas tussen mount chiliad en het strand van los santos is een weg die een zigzaggende beweging maakt van boven naar beneden. Daar onder is het gebied met de twee "hoefijzer-rotsen" waar de overbekende easter egg met de ghost cars is. Dat hele gebied rond die hoefijzer rotsen lijkt met een beetje fantasie op een pootafdruk van een groot dier. -Bigfoot!-

sanandreasmap8ja.jpg

Geloofwaardig hm? :duh:

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...