Jump to content

ghost car


Scooter

Recommended Posts

WOW hij is echt te groot! Moet ik hem weghalen? Sorry! Kan een van jullie uitleggen hoe ik hem kleiner moet maken?!

Ja natuurlijk wel. Je moet je foto op je hardeschijf opslaan en uploaden met Imageshack.us. Als je dat gedaan hebt krijg je 2 soorten links namelijk deze:

Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie

Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien.

Kopieer dan de Een Thumbnail-Link naar dit bericht en plak hem in je post. Dan is je plaatje mooi klein geplakt.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scooter

    35

  • Piet-Herr

    15

  • -Matthijs-

    6

  • Moonbeam

    6

Ik geloof er helemaal niks van dat Rockstar naar jou heeft gemaild dat ze het expres hebben gedaan.

Ik denk niet dat hij het mailtje uit zijn duim zuigt, integendeel.

Volgens mij krijg je altijd een antwoord terug van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je Ruurd. _O_ Ik heb het al opgelost met een ander plaatje zoals je ziet, maar het is een goed plan om het via die andere site te doen. Het is me in ieder geval voor het eerst gelukt om een plaatje te plaatsen, hoewel de zin "De eerste de beste", hier niet van toepassing is :)

Sorry ben weer helemaal off-topic

Link to comment
Delen op andere websites

@ piet-herr

waarom geloof je mij niet..

en als ik een beetje onzin zit te verkondigen word dat egt niet ongestraft toe gelaten...

geloof je me nu nog steeds niet?,

en moet ik mezelf ook nog bewijzen?

ps: sorry hoor, maar ik kan door dit soort dingen af en toe een tikkeltje geïrriteerd raken...

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben tegenover dat soort dingen nou eenmaal wantrouwig, aangezien er zoveel bullshit-EE's rondzwerven op het net en mensen af en toe topics openen met dingen die niet waar zijn.

Ik heb niet veel redenen om aan te nemen dat het niet zo is, maar ik heb nog minder redenen om aan te nemen dat het wel waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

is hier sprake van een EE dan?

en ik gebruik dit topic egt niet om te laten zien dat ik een EE heb gevonden of iets dergelijks...

er is me gewoon iets opgevallen dat ik vond..

ik zit niet te schreeuwen dat ik een EE heb gevonden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat jij roept dat dit een EE is, ik zeg alleen dat ik, totdat er een duidelijk bewijs is, wantrouwend ben. Dat doe ik altijd als iemand iets beweert, ervan uitgaan dat het onzin is totdat het tegendeel is bewezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat jij roept dat dit een EE is, ik zeg alleen dat ik, totdat er een duidelijk bewijs is, wantrouwend ben. Dat doe ik altijd als iemand iets beweert, ervan uitgaan dat het onzin is totdat het tegendeel is bewezen.

heb ik het tegendeel bewezen geloof je me nog niet.. :S

denk je nou echt dat R* een beetje onzin terug zit te sturen??

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit onderwerp zo eens doorgelezen en er wordt maar een hoop dome praat verkocht en wat heen en weer geouwehoert. niet dat ik jullie allemaal niet geloof hoor. ik bedoel ik heb de auto zelf ook ontdekt en het zwarte kenteken, maar zoals jullie je miss nog wel kunnen herinneren moet je bij een missie van toreno ook iets bij dat huisje doen. een pakketje ophalen ofzo :ch: dan staat die auto er ook al. met een beetje fantasie kun je daar ook al wel wat uit afleiden.

maar dit is niet de enige auto die er in het spel staat, langs de snelweg in de badlands staat ook een auto die helemaal ingedeukt is waar je nog gwoon normaal mee kunt rijden.

Mijn menig is dan ook gewoon dat R* die auto's erin heeft gezet om de boel wat echter te laten lijken, het zijn gewoon oude auto's die achter gelaten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...