Jump to content

ghost car


Scooter

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scooter

    35

  • Piet-Herr

    15

  • -Matthijs-

    6

  • Moonbeam

    6

Mijn menig is dan ook gewoon dat R* die auto's erin heeft gezet om de boel wat echter te laten lijken, het zijn gewoon oude auto's die achter gelaten zijn.

Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt. Ik ben van mening veranderd. Maar dan nog steeds dat zwarte nummerbord, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik neem mijn gedachte dat het onderdeel zou kunnen zijn van de grote easter egg i.i.g. in. Maar zeker weten doe ik het nog steeds niet, en daarom kies ik voor de simpelste oplossing; Ik houd mijn mond gewoon erover :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Piet-herr

waarom geloof je het dan nog steeds niet...

-----------------

@ De Huib

bedoel je dat er nog meer auto's zijn met een zwart kenteken?

ik snap niet precies wat je bedoelt met je reactie.

het is allang bekent dat er meerdere ghost cars zijn hoor als je dat soms bedoelt..

het gaat hier in dit topic speciaal om de ghost car met het zwarte nr.bord...

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar krijgt waarschijnlijk elke dag een paar duizend mailtjes. Die kunnen ze onmogelijk allemaal lezen, laat staan beantwoorden. En ik kan het me niet voorstellen dat ze zeggen dat ze dit expres hebben gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Piet-herr

waarom zouden ze dan überhaubt een mailtje terug sturen...

denk maar niet dat 1 iemand al die mailtjes behandelt....

en ik kreeg het mailtje toch ook niet meteen terug dus zal er ook wel geen sprake zijn van een programma of iets dergelijks die je dan automatisch iets terug stuurt....en hoe zouden ze zulke mailtjes moeten sorteren op wat voor antwoord ze terug sturen.. dan zou het toch wel gelezen moeten zijn...??

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste:

Een aannemelijke stelling.

Ten tweede:

Nee, ik geef inderdaad geen antwoorden op de vragen uit jouw vorige post. Gek hè? Jouw vragen worden gestelt alsof ik al wel overtuigd ben van het feit dat jij een e-mail hebt gekregen. Maar als het je een plezier doet, wil ik dit best doen:

-waarom zouden ze dan überhaubt een mailtje terug sturen...

Dat deden ze ook niet

-en hoe zouden ze zulke mailtjes moeten sorteren op wat voor antwoord ze terug sturen.. dan zou het toch wel gelezen moeten zijn...??

Ze hebben dus geen tijd om alles te lezen, dus ze geven er ook geen antwoord op. Je kunt moeilijk zonder te lezen mailtjes sorteren op mailtjes waar ze op kunnen antwoorden en waarop niet. Dan moet je ze dus wel allemaal lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo heb ik die niet gekregen...

ik heb toch duidelijk een screen laten zien....

maar ik ga de discussie niet meer aan... :t

zeg maar wat je wil...

ik weet tenminste dat ik gelijk heb.. :t

maar even weer ontopic..

zijn er nog mensen met een verklaring voor het zwarte nummerbord?

of hebben mensen nog meer auto's gevonden met een zwart nummerbord?

grtz, Cesar SA

Bewerkt: door Cesar SA
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien heeft ie gewoon een zwart nummerbord omdat ie gezocht wordt.

ik ben het wel met Piet-Herr eens, als je wil dat je gelpooft wordt kopieer je "mail" dan niet maar laat hem met print screen zien ofzo... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dat ze ook kunnen bedoelen dat het geen bug is maar gewoon iets geprogrameerds, dat maakt het nog geen EE ofzo. Maar het lijkt me zowieso niet logisch dat R* zegt dat ze dat "on Purpace" hebben gedaan.

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...