Jump to content

jar en jad voor mobile


kees1991

Recommended Posts

http://www.getjar.com/software/universal/all/Games

hier staan allemaal gratie games en software op van msn tot internet brousers waarmee je op echt internet kan niet op wap. ook gratis games een hele boel ferschilend.

lees wel goet de instrukties want t is een enelse site maar ik kan je een beetje op weg helpen

ik weet niet welke mobile je hebt maar je moet ergen een url kunen in vullen type daar wap.GetJar.com

druk op ok en je gaat naar de site toe dan zie je daar ergens staan Quick Download type nu de code in die bij elke game en software staat (moet je ff op de internet site goet kijken) druk de code in en dan kun je hem daunloden. heel simpel en je betaalt alleen de kosten van dat je wap gebruikt. (en dat is mischien 5 cent probeer daar maar s een game voor t haalen :puh: )

Open wap.GetJar.com with your mobile -> Quick Download -> enter Quick Download Code 3327

sorry voor de 2 topiks ik dee een pagina terug en toen gin in ff en mijn progamfiles kijken. toen dagt ik dat ik dit niet hat toe gevoegt :$

>>> Door Gunslinger: Andere topic is verwijderd.<<<

tanks voor het verijderen van het andere topic :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

nee dit is niet illegaal. 8)

ja het werkt echt ik heb het self ook. :*D

hoe bedoel je ofer setten?? je download het gewoon naar je mobile en dat kun je het opstraten.

je hoeft ook nix te versenden :)

Link to comment
Delen op andere websites

nee dit is niet illegaal. 8)

ja het werkt echt ik heb het self ook. :*D

hoe bedoel je ofer setten?? je download het gewoon naar je mobile en dat kun je het opstraten.

je hoeft ook nix te versenden :)

cool, alleen me geld is op :clown:;)

maar, je hebt zo'n msn dinges voor op je mobiel, kost dat nou geld om te connecten ?

moet je dan een WAP tarief betalen ofzo ?

Bewerkt: door Johan O.
Link to comment
Delen op andere websites

dat weet ik niet. ik wist allen dat je een helerboel dingen kon haalen. die ook werken. maar ik weet niet welke msn dinges je hebt maar ik denk dat als je de msn of een intrenet brouser op je mobiel doet dat je daar wel voor moet betaalen. maar als je games of andere software doet dan hoef je niet voor te betaalen :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

dat weet ik niet. ik wist allen dat je een helerboel dingen kon haalen. die ook werken. maar ik weet niet welke msn dinges je hebt maar ik denk dat als je de msn of een intrenet brouser op je mobiel doet dat je daar wel voor moet betaalen. maar als je games of andere software doet dan hoef je niet voor te betaalen :)

ok, ik heb nu een kompas, maar dan moet je 3 of 4 letters intikken van het dichtbijzijnde vliegveld

ik woon in Leiden moet ik dan gewoon schiphol invullen ? maar dan moet je het invullen in 3 of 4 letters

en van Los Angeles is het: LAX

weet iemand welke bij schiphol hoort ?

Link to comment
Delen op andere websites

dat weet ik niet. ik wist allen dat je een helerboel dingen kon haalen. die ook werken. maar ik weet niet welke msn dinges je hebt maar ik denk dat als je de msn of een intrenet brouser op je mobiel doet dat je daar wel voor moet betaalen. maar als je games of andere software doet dan hoef je niet voor te betaalen :)

ok, ik heb nu een kompas, maar dan moet je 3 of 4 letters intikken van het dichtbijzijnde vliegveld

ik woon in Leiden moet ik dan gewoon schiphol invullen ? maar dan moet je het invullen in 3 of 4 letters

en van Los Angeles is het: LAX

weet iemand welke bij schiphol hoort ?

Schipol = Amsterdam

Link to comment
Delen op andere websites

dat weet ik niet. ik wist allen dat je een helerboel dingen kon haalen. die ook werken. maar ik weet niet welke msn dinges je hebt maar ik denk dat als je de msn of een intrenet brouser op je mobiel doet dat je daar wel voor moet betaalen. maar als je games of andere software doet dan hoef je niet voor te betaalen :)

ok, ik heb nu een kompas, maar dan moet je 3 of 4 letters intikken van het dichtbijzijnde vliegveld

ik woon in Leiden moet ik dan gewoon schiphol invullen ? maar dan moet je het invullen in 3 of 4 letters

en van Los Angeles is het: LAX

weet iemand welke bij schiphol hoort ?

Schipol = Amsterdam

????

ik zeg; welke 3 of 4 letters moeten bij Schiphol, want bij Los Angeles is het: LAX? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat weet ik niet. ik wist allen dat je een helerboel dingen kon haalen. die ook werken. maar ik weet niet welke msn dinges je hebt maar ik denk dat als je de msn of een intrenet brouser op je mobiel doet dat je daar wel voor moet betaalen. maar als je games of andere software doet dan hoef je niet voor te betaalen :)

ok, ik heb nu een kompas, maar dan moet je 3 of 4 letters intikken van het dichtbijzijnde vliegveld

ik woon in Leiden moet ik dan gewoon schiphol invullen ? maar dan moet je het invullen in 3 of 4 letters

en van Los Angeles is het: LAX

weet iemand welke bij schiphol hoort ?

Schipol = Amsterdam

????

ik zeg; welke 3 of 4 letters moeten bij Schiphol, want bij Los Angeles is het: LAX? :duh:

SPL

Link to comment
Delen op andere websites

heel simpel en je betaalt alleen de kosten van dat je wap gebruikt. (en dat is mischien 5 cent probeer daar maar s een game voor t haalen :puh: )

euhm de site kost op WAP 75 cent...

maar nog steeds wel goedkoop

@Amsterdamboy: SPL werkt ook niet :N

Bewerkt: door Johan O.
Link to comment
Delen op andere websites

heel simpel en je betaalt alleen de kosten van dat je wap gebruikt. (en dat is mischien 5 cent probeer daar maar s een game voor t haalen :puh: )

euhm de site kost op WAP 75 cent...

maar nog steeds wel goedkoop

@Amsterdamboy: SPL werkt ook niet :N

Vreemd bij mij wel.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dit is niet illegaal. 8)

ja het werkt echt ik heb het self ook. :*D

hoe bedoel je ofer setten?? je download het gewoon naar je mobile en dat kun je het opstraten.

je hoeft ook nix te versenden :)

Zeker weten?

Er zit meestal een copyright © op gsm games.

En je hoort gewoon ervoor te betalen voor gsm games, net zo goed voor PC games,muziek,films etcetera.

Dus zo downloaden van gsmgames is dus ook illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...