Jump to content

jar en jad voor mobile

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nee dit is niet illegaal. 8)

ja het werkt echt ik heb het self ook. :*D

hoe bedoel je ofer setten?? je download het gewoon naar je mobile en dat kun je het opstraten.

je hoeft ook nix te versenden :)

Zeker weten?

Er zit meestal een copyright © op gsm games.

En je hoort gewoon ervoor te betalen voor gsm games, net zo goed voor PC games,muziek,films etcetera.

Dus zo downloaden van gsmgames is dus ook illegaal.

Het is legaal natuurlijk.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Ja dat denkt iedereen maar das zeker niet waar!

Zolang er geen rechten voor de games worden betaald is het echt illegaal, geldt evengoed voor MP3's en films en software!

Geplaatst:
Ja dat denkt iedereen maar das zeker niet waar!

Zolang er geen rechten voor de games worden betaald is het echt illegaal, geldt evengoed voor MP3's en films en software!

Het komt toch van Universal dan weet je dat het al legaal is anders had hij hier nie gepost.

Geplaatst: (bewerkt)

nee dit is niet illegaal. 8)

ja het werkt echt ik heb het self ook. :*D

hoe bedoel je ofer setten?? je download het gewoon naar je mobile en dat kun je het opstraten.

je hoeft ook nix te versenden :)

Zeker weten?

Er zit meestal een copyright © op gsm games.

En je hoort gewoon ervoor te betalen voor gsm games, net zo goed voor PC games,muziek,films etcetera.

Dus zo downloaden van gsmgames is dus ook illegaal.

ja ik weet seker dat dit niet iligaal is. want er staat bv Mobile Fighter / free download. en als je games doet heb je meestal een demo van maar 10 levels

Bewerkt: door kees1991
  • 2 weken later...
Geplaatst:
http://www.getjar.com/software/universal/all/Games

hier staan allemaal gratie games en software op van msn tot internet brousers waarmee je op echt internet kan niet op wap. ook gratis games een hele boel ferschilend.

lees wel goet de instrukties want t is een enelse site maar ik kan je een beetje op weg helpen

ik weet niet welke mobile je hebt maar je moet ergen een url kunen in vullen type daar wap.GetJar.com

druk op ok en je gaat naar de site toe dan zie je daar ergens staan Quick Download type nu de code in die bij elke game en software staat (moet je ff op de internet site goet kijken) druk de code in en dan kun je hem daunloden. heel simpel en je betaalt alleen de kosten van dat je wap gebruikt. (en dat is mischien 5 cent probeer daar maar s een game voor t haalen :puh: )

Open wap.GetJar.com with your mobile -> Quick Download -> enter Quick Download Code 3327

sorry voor de 2 topiks ik dee een pagina terug en toen gin in ff en mijn progamfiles kijken. toen dagt ik dat ik dit niet hat toe gevoegt :$

>>> Door Gunslinger: Andere topic is verwijderd.<<<

tanks voor het verijderen van het andere topic :)

ik heb een infrarood dat is veel makkelijker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...