Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb een vreemde motor op het internet gevonden.. het lijkt op een broertje van de NRG-500.. het lijkt op een soort brommertje... erg vreemd. de foto's die ik heb gezien op het internet.. geen idee of ze fake zijn.. er zit ook nog een filmpje bij... mischien geen super kwaliteit maar het lijkt erg geloof waardig.. het is op genomen van een tv.. (dus op de ps2 of mischien xbox) dus hij kan naar mijn weten dan niet gedownload zijn... of het zou al moeten met een speciaal apparaatje/programma.. maar ik ben daar niet bekend mee.. geen idee hoe deze jongen er aan gekomen is... alleen wat mij op viel is dat er op een foto leek alsof de zo genoemde ''gimp bike'' zweefde.. maar neem zelf maar eens een kijkje en zeg wat je er van vind.. hier is de link: http://www.angelfire.com/scary/gta_sa/Gimp Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Klopt, dat is volgens mij ook een broertje van de NRG-500. Op deze zit ook een stikker met volgens mij de nummer 46. Deze kun je helaas niet in het spel vinden, maar wel spawnen met n00bmod. Verder heb ik er wel een screen van. Ik zoek even en ik edit mijn bericht. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ok.. maar kan dat ook op de ps2 of xbox? want dat is daar te zien... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik weet het niet zeker, maar met de cheatdisk voor PS2 zou het wel moeten lukken. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ok, hoeven we er ook niet wanhopig naar te gaan zoeken.. maar het leek ook al zo dat het niet van zich zelf in het spel zat... bijv. door het zweven van de motor.. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het is inderdaad het broertje van de nrg-500 zoals Ruurd31 al zei. je kan hem ook via de n00bmod krijgen zoals ruurd31 ook al zei Reageren
RobinMovies Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Het is inderdaad het broertje van de nrg-500 zoals Ruurd31 al zei. je kan hem ook via de n00bmod krijgen zoals ruurd31 ook al zei 1. Wat is N00bmod? 2. Kan ik het spawnen in N00bmode? Ik vind het wel een gaaf ding Gr. Robin Doei![/font] Bewerkt: 29 juli 2008 door RobinMovies Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Zo je hebt het record bumpen overtroffen. Gefeliciteerd. Ontopic: De n00mod is eigelijk een afkorting van de mod n00bmode die je hier kan installeren Je kan het spawnen in n00bmode als je de mod met een voertuig in SA hebt vervangen, anders zie je het normale voertuig. Nog even een handig topic voor je, Klik hierNieuwe features:Homie Creation: Maak je eigen gang!Car Blowup: Plaats een bom in je wagen.Get money: Je kan zoveel geld krijgen als je maar wil.Bullet Time: SlowmotionCarflip mod: Zorgt dat je wagen weer recht komt als hij op de kop ligt.Alles is in een groot menu geplaastst!Nu kan je ook missies spelen.En bijna geen crashes meer!Overige features:Carspawnmod: Spawn elk voeruig waar je maar wil.Weaponspawnmod: Elk wapen tot je beschikking.Superbrake mod: Zeer goeie remmen voor je auto.NOS mod: Turbo-boost.Infinite Car mod: Je wagen kan niet meer kapot.Infinite Player: Je kan zelf niet meer dood.Wanted level control mod: Bepaal zelf hoe hoog je wanted level is.Superbikeskill mod: Val nooit meer van de moter af.Teleport mod: Je kan met 1 druk op de knop naar leuke plaatsen in SA.Save Anywhere mod: Je kan nu saven waar je maar wil!Er zijn nu ook 3 versies beschikbaar: Normal Version: De gewone missies en story line + de n00bmode. Opened Up Version: Je kan van de start al overal naartoe en alle huizen kopen + de n00bmode. Stripped Version: Een kale GTA met alleen maar de n00bmode. Mvg, GekkieJ01 Bewerkt: 29 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.