Jump to content

robbing uncle sam (ryder)


henk__l

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • henk__l

    11

  • Ruurd31

    4

  • DJ-TQM

    4

  • Froodooo

    3

Top Posters In This Topic

Ik zal mijn tips hier ook nog even posten, om je hopelijk naar een 'Mission Complete' te helpen.

Zoals gezegd is het natuurlijk handig als je een Body Armour hebt,

en nog handiger als die allebei geupgrade zijn tot 150.

Zorg ervoor dat in ieder geval je levensbalkje helemaal gevuld is, en dat je in ieder geval een wapen

(pistool is in het begin wel goed) bij je hebt, het liefst nog goed gevuld, bij een pistool bijvoorbeeld 25 kogels,

en als je vaak mist iets meer. ;)

Als je eraan gekomen bent, moet je zoals gezegd de eerste poort niet openschieten.

Het eerste mannetje dat je neer moet schieten, staat pal achter de muur. Klim eerst op de muur en blijf erop staan,

en richt dan op het mannetje.

Zodra je richt, kijkt hij om, en gaat hij ook schieten, dus zorg dat je hem voor die tijd gewoon dood hebt.

De manntjes die wat verder weg staan komen misschien naar je toe lopen. Blijf gewoon staan, en zodra je ze met een schot bereikt, moet je schieten.

Als ze niet naar je toekomen, loop dat op ze af en schiet zodra het kan, zodat zij bijna geen kans hebben om je te raken.

Daarna moet je de garagedeur openschieten. Aan beide kanten zitten zoals je waarschijnlijk al wel weet twee mannetjes.

Schiet op ze, en zoek desnoods beschutting achter de muren, en schiet totdat de mannetjes dood zijn.

Verplaatst dan alle dozen met de vorkheftruck bij de opening van de garage, en zorg ervoor dat ze logisch staan, zodat je ze snel op kunt pakken.

Daarna schiet je de eerste poort open, zodat Ryder erdoor kan, en dan kun je beginnen met het inladen van de dozen.

In het begin zul je nog niet zo snel een soldaat zien komen, maar later wel.

Jij zegt dat je vaak doodgeschoten word door de soldaat.

Je kunt daarom het beste schieten, en dan weer een beetje beschutting zoeken achter de auto van Ryder

(ook kun je gehurkt gaan zitten, door op 'c' te drukken).

Herhaal dit totdat alle kratjes in de auto zijn geladen, en rij dan naar het punt dat op de kaart staat aangegeven.

Pas wel op, want er komen legerauto's achter je aan, maar daar zul je over het algemeen geen last van hebben,

je moet er alleen wel voor zorgen dat je niet omvalt in je auto.

De plaats waar je heen moet is misschien een beetje moeilijk te vinden, maar na wat zoeken kun je het heus wel vinden.

Hehe, dat was een lang verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan zult hebben.

Heb zowat de hele missie beschreven, dus het moet lukken!

Heel veel succes! ;)

Edit: De langste post ooit... :bier:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

het beste die je wapen kan pakken s m4

dus pak gewoon de m4 en dood ze zo kun je dus makkelijk 6 dozen leggen in de truck

over de m4:

ik kwam met moeite op het vliegveld (via de muur, mijn auto en dan het hek) blijkt er nog geen m4 te liggen :N

maar zoals froodooo al zij, volgens mij is een gewone gun wel genoeg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ligt er ergens een m4 op het eerste eiland dan?

In Los Santos is alleen een M4 op het vliegveld. Deze vind je tussen de blokken die een beetje omhoog lopen. Je kunt het vliegveld pas op als je de licenties hebt om het vliegveld op te kunnen. Deze kun je krijgen door vóór de vliegschool heel veel te vliegen. Dat is dus onmogelijk. Door de vliegschool te halen kun je wel alle vliegvelden op. Zelf raad ik je gewoon aan om alle tips te volgen, dan moet deze missie zeker lukken.

Ik weet niet of je het spel op de PC hebt. Zoja, dan is er een speciaal forum. Daar kun je savegame's laten doen en kun je zelf weer verder. Dat vind je >>hier<<, ohja. De regels zijn ook wel handig om te lezen.

Verder is een gewone handgun ook wel genoeg op een pistooltje zelfs. Als Ryder aangevallen wordt door een soldaat stap dan snel af en schiete hem dood. Zo heb je dan genoeg tijd om de doos in de truck te zetten. Spoedig nadat je de doos in de truck hebt gezet komt er weer 1.

Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ligt de M4 ook niet op het vliegveld, maar op de weg die daarachter ligt.

Kijk maar op het plaatje waar dan ongeveer:

sanandreasradar6ag.th.gif

In ieder geval daar in de buurt, maar dus niet op het vliegveld

Ik weet het niet helemaal zeker, maar als hij niet op het vliegveld ligt, dan ligt hij waarschijnlijk erachter.

Ik hoop in ieder geval voor je dat hij daar ligt, heb er zelf eigenlijk nog nooit echt goed gekeken.

Edit: Ruurd31 was me weer eens voor met een antwoord... :duh:

Edit 2: Oke Ruurd, dan zat ik fout (zie post hieronder).

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Lol Froodoo, ik wil je niet stalken hoor ;) . Maar 1 aanvulling, de M4 ligt wel op het vliegveld van Los Santos. Deze zit op het einde van de landingsbaan/startbaan tussen van die vreemde blokken die omhoog lopen. Hier is de precieze kaart van wikigta, met de stip :)

noppie0nl.png

Verder is er nog wel een krachtig wapen in Los Santos de Ak47. Deze is het zelfde als de M4 alleen het patroon is iets leger. Er kunnen nu maar 30 kogels in, in de plaats van 50. Verder vind je deze >>hier<< bij de stippen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de licenties voor het vliegveld nog niet, maar ik kan wel op het vliegveld komen :Y

maar waarschijnlijk komt de m4 er pas te liggen als je de licenties hebt duzzzz.

kan dit kloppen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me niet.

Wapens die op de kaart liggen, hebben niks met het behalen van je Pilot License te maken.

Het is ook niet zo dat je niet op het vliegveld kan, want via het hek kan je erop.

Dus ik denk dat dat het daaraan zal liggen.

Maar het kan natuurlijk altijd... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft toch al gezegd dat hij niet gaat cheaten..

als ie niet wil cheaten moet ie ook niet zeiken dat het hem niet lukt

In plaats van iemand af te ''zeiken'' zou je hem kunnen helpen met die missie!

Als jij een keer een missie niet kan halen, met of zonder cheats zou je ook van iedereen alle hulp willen hebben!

Misschien moet je even aan bij deze zin nadenken: Respect for All!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft toch al gezegd dat hij niet gaat cheaten..

als ie niet wil cheaten moet ie ook niet zeiken dat het hem niet lukt

In plaats van iemand af te ''zeiken'' zou je hem kunnen helpen met die missie!

Als jij een keer een missie niet kan halen, met of zonder cheats zou je ook van iedereen alle hulp willen hebben!

Misschien moet je even aan bij deze zin nadenken: Respect for All!

daar heb je gelijk in, maar ik heb het al uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...