trio Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 als ik een savegame heb gedownload begint gewoon heel het verhaal opnieuw. cj in de luchthaven,... gwn, het begin wat kan ik hier aan doen? grtz, trio Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Is dit bij 1 enkele savegame zo of bij allemaal? Als het bij 1 is moet je ff een andere proberen.. in de map GTA San Andreas Userfiles waar de savesgames staat een bestand genaam GTA_set probeer die eens te verwijderen misschien lukt het dan wel. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Nee Typhoon dat werkt niet. Sinds een paar maanden is er een nieuwe versie van SA uit. V2. In deze versie kan je niet modden, het doel daarvan is om de hotcoffee mod ect te voorkomen. Jij hebt waarschijnlijk zo'nn versie. Om toch gedownloade savegame's te kunnen downloaden moet je dus een V2 Downloaden. Deze kun je >>hier<< downloaden. Reageren
trio Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 bedankt, maar dat lukt niet om te downloaden. ik krijg geen savegames. weet iemand een andere site plz? Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Wat voor savegame was het en waar heb je het gedownload ik had het ook ik moest heel SA weer helemaal opnieuw installeren Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 bedankt, maar dat lukt niet om te downloaden.ik krijg geen savegames. weet iemand een andere site plz? Dat is echt de enige site waar je V2 missies kan downloaden. Ik heb het hele web afgezocht en vond helemaal niets anders. "Als google het niet vind, vind niemand anders het". Dus google is heel goed. Verder heb ik wel een idee. Je kunt je spel downgraden. Nu wordt de versie van jou spel verlaagd naar versie 1. Nu kun je gewoon savegame's downloaden voor versie 1. Je kunt nu alles doen. Ook MTA kun je spelen. Die downgrade patch vind je >>hier<<. Hij is helemaal gratis en legaal. Veel plezier! Reageren
darc Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 waar moet je savegames plaatsenn :S C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas en dan? Reageren
JoV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 In de map "San Andreas User Files", die vind je in Mijn Documenten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.