ACID Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) hoi, sinds kort kun je de multiplayer versie van wolfenstein enemy territory gratis downloaden, zie link een hele leuke wo2 online shooter je kunt de duitsers en amerikanen zijn. p.s. om hem te downloaden moet je op de site bij de benodigde files kijken, gewoon een leuk spel !! Bewerkt: 2 maart 2006 door spacerune Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het is een leuk spel inderdaad, en ook één die je legaal kan downloaden, wat wil je nog meer. Ik speel het af en toe, maar ik ben en blijf toch speler van CoD. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 hoi,sinds kort kun je de multiplayer versie van wolfenstein enemy territory gratis downloaden, Sinds kort? Het spel is denk ik al 1 jaar uit. T'is een leuke game, alleen spelen kan ik het niet meer. Hier waren al meerdere topics over. Tip: Zoekfunctie Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 lol 1 jaar ik speel het al veeel langer maar het is idd een goed spel en gratis! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.