DaddyPimp Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Rate mijn nieuwe Lloyd Banks sig, ik vind hem zelf erg mooi gelukt... Wat vinden jullie ervan? Reageren
Eli R Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Rate mijn nieuwe Lloyd Banks sig, ik vind hem zelf erg mooi gelukt... Wat vinden jullie ervan? Hmm, ik vind de óf de render wat te klein, óf de sig wat te hoog, ook jammer dat er een randje omheen zit. Wat ik ook een beetje jammer zit is het eentonige kleur gebruik in de achtergrond, en dat te tekst helemaal in hoofdletters is. Ik had eigenlijk ook aanmerikingen op het dollar teken, maar dat hoort zo, dus daar kan ik niet echt op raten. Zoals het er nu uitziet, vind ik het een 6 waard. -Eli Reageren
Ferre Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Die stroke om de render heen vind ik er wel chill uitzien. Maar de font van LLoyd vind ik niet echt speciaal. En de brush vind ik het nogal druk maken. 7/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vindt 'm erg mooi! 8 GTA 3 en Goliat mischien kunnen jullie ook tips geven Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik vindt 'm erg mooi! 8 GTA 3 en Goliat mischien kunnen jullie ook tips geven Sommigen hebben er ook geen tips zoals ik Echt een 10/10 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.