Jump to content

Grove Street gang

Recommended Posts

Geplaatst:

heeyz op eht begin zit je tog in grove street ik ben bij eht 3e land en grove street is verdwenen :( denk da ze kappot zijn geschoten jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

sweet zit in de gevangenis en grove street is weg(waarschijnlijk ondergedoken)al jouw gebieden zij nu in de handen van de ballas,vagos maar als je terug komt en de missie doet dat sweet uit de gevangenis komt dan is grove street weer helemaal terug :)

vanaf deze missie komen ze terug:klik

en vanaf deze zijn ze weg :klik

Bewerkt: door svenie
Geplaatst: (bewerkt)
oke en waar kan ik die missie precies doen>?

Na Verical Bird van Mike Toreno, maar eerst komen er nog een stuk of 50 a 60 missies in de Badlands, San Fierro, Bone County/Tierra Robada en Las Venturas.

Overigens bestaan er nog wel enkele Grove Street gangleden die voor Big Smoke het geld voor de drugs in een Patriot naar San Fierro brengen (waar Cesar over belt na "Are you going to San Fierro".

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Geplaatst:

Heel simpel, als je alle missies gewoon haalt en netjes afrond, kom je vanzelf een keer bij deze missie's.

Overigens moet je bij een missie heel wat stukken grond terug winnen, ik geloof: Grove 4 Life (Weet niet zeker)

Verder kun je hier even kijken: Klik Voor meer informatie.

Wil je weten waar je aan toe bent, bekijk dan even de missies hoe lang je nog moet, voordat je bij die missies bent kijk dan even: Hier.

Succes!

Geplaatst:

ook in los santos

maar dan moet je eerst countryside,san fierro,desert,las venturas missie's doen voordat je dat missie krijgt

Geplaatst:

Na Verical Bird van Mike Toreno, maar eerst komen er nog een stuk of 50 a 60 missies in de Badlands, San Fierro, Bone County/Tierra Robada en Las Venturas.

Overigens bestaan er nog wel enkele Grove Street gangleden die voor Big Smoke het geld voor de drugs in een Patriot naar San Fierro brengen (waar Cesar over belt na "Are you going to San Fierro".

Ik heb dat nooit gedaan, zijn dat ook soort van missies? Kan ik ze dan miss alsnog doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...