Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Daddypimp krijgt mijn stem. Die van A'mdamboy is te donker. Daardoor blijft er bijna niets over van de sig. Verder wel dapper van je dat je Daddypimp als tegenstander neemt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Mijn stem gaat naar Daddypimp.Die van Amsterdamboy is onduidelijk (te donker). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evildirk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Ik stem voor DaddyPimp, die van Amsterdamboy is wat donker en wat paint achtig... Halleeej, Evildirk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 daddypimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Daddypimp krijgt mijn stem. Die van A'mdamboy is te donker. Daardoor blijft er bijna niets over van de sig. Verder wel dapper van je dat je Daddypimp als tegenstander neemt Ach ja. Ik zelf weet ook niet wie er goed is of niet. Toevallig hij wel. Alles komt nog Dat hoop ik voor je Sorry dat ik het zeg maar deze ziet er erg slecht uit. Gaat er iets verkeert? Alt + Ctrl + Z net zo lang tot hij er weer uit ziet als voor je fout! Daddypimp, ik vind het flauw om eerst een sig te laten raten en daarna voor een eigen batle mee te spelen, maar bij deze batle mag het Maar omdat de kwaliteit van de signature van AmsterdamBoy niet egt hoog is, gaat mijn stem naar jou. Mijn stem gaat naar Daddypimp Hoop je? Nou wacht maar Daddypimp omdat die van Amsterdambot te donker is. Helaas ben ik geen bot. Ok battle afgelopen (Tis al 2dage geweest) DaddyPimp (15) AmsterdamBoy (Je weet wel) Gz. Bewerkt: 4 maart 2006 door AmsterdamBoy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Battle afgelopen, daddypimp heeft gewonnen. 1 Punt voor jou, 1 eraf voor Amsterdamboy. Closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts