Blastov Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ben het met Jorge_F eens, hier is fraude in het spel, T_N_T wordt minder vaak gekozen dan Blaster27, terwijl T_N_T veel mooiere dingen maakt... Dit is geen mening maar een feit! Doe eens even normaal man, doe niet zo ziek. Het is wel een meing want je kiest wat je mooier vind. TNT is ook veel beter dan mij maar sommige mensen zien niet dat zo'n auto vele malen beter uitgewerkt is en het moeilijker is dan een brug, daar zou het wel aan liggen. Tevens word TNT wel vaker gekozen dan mij. Bewerkt: 12 maart 2006 door Blaster27
T_N_T Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 mensen, et gaat om een mening hier. je stemt op wie je wil
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 niet vechten mensen! Als iemand bijv. vals heeft gespeeld dan zal hij het zelf wel weten dat het naab is. Maar daar valt niks aan te doen. Laat alles gewoon lekker gaan als het gaat dan komt het wel goed.
Blastov Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Stemmen afgelopen 1. TNT , krijgt een glimmende beker 2. Bradley H , krijgt een biertje 3. Blaster72 , krijgt niks 4. Dabeast , krijgt een schouderklopje 5. Crazy ceezy , krijgt een surfplank Topic kan gesloten worden
Grove St. Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Gefeliciteerd T_N_T ik wist dat jij zou winnen
Jorge_F Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Dit moet ik echt ff melden maar Blaster, ik vind het heel knap dat je je eigen nickname fout kan spellen Blaster72 Gefeliciteerd Bradley, Blaster en TNT voor jullie plaats in de top 3 . Omdat er nu geen moderators meer zijn van de modding sectie komt er misschien nog niet gelijk een slotje op. Ik hoop dat we op iedereen kunnen vertrouwen om dit topic te laten rusten. Bewerkt: 13 maart 2006 door Jorge_F
Blastov Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Dit moet ik echt ff melden maar Blaster, ik vind het heel knap dat je je eigen nickname fout kan spellen Blaster72 Gefeliciteerd Bradley, Blaster en TNT voor jullie plaats in de top 3 . Omg, wat een sjaak ben ik zeg
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Gefeliciteerd TNT. Hard eigelijk geen andere uitslag verwacht maar toch. Bradley jij ook gefeliciteerd. Het was een hele strijd tussen jou en blaster maar ik denk dat toch de beste gewonnen heeft. Jammer dat je render niet zo super was. En blaster jij ook gefeliciteerd met je 3e plek.
T_N_T Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 dank allen, ik ben heel blij met de glimmende beker
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 (bewerkt) Oops stem is al voorbij Bewerkt: 18 maart 2006 door AmsterdamBoy
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Dit had ik een paar berichten hierboven gepost maar niemand schijnt het opgevallen te zijn: Omdat er nu geen moderators meer zijn van de modding sectie komt er misschien nog niet gelijk een slotje op. Ik hoop dat we op iedereen kunnen vertrouwen om dit topic te laten rusten.
NBgangsta Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Man, weer te laat. Komen er meer van deze wedstrijden? Bewerkt: 23 maart 2006 door NBgangsta
Blastov Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja, maar nu is het 'Speed Model Challenge' aan de gang
Jorge_F Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Aangezien er hier maar in door word gepost terwijl het stemmen allang voorbij is komt hier maar een slotje op. Closed (en trouwens mijn eerste daad als moderator )
Recommended Posts