.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) ik wou dit met jullie delen wat ik gelezen hebZelfmoord jongen na post op forum online spel Een jongen van 14 uit Bunnik heeft zelfmoord gepleegd. Daarvóór liet hij een bijdrage op het forum van zijn favoriete online-spel RuneScape achter, waarin hij afscheid nam. Problemen Hij vertelde in het Engels dat hij door problemen op school en thuis genoeg van zijn leven heeft. De druppel was dat zijn beste vriend zijn account van RuneScape had gekraakt. Afscheid Zijn school, het USG in Utrecht, heeft tijdens een bijeenkomst met leerlingen en medewerkers afscheid genomen. Rector Taat noemde het nieuws van zijn dood 'een onvoorstelbaar en haast onmogelijk bericht'. Verraden "Maarten voelde zich donderdagavond alleen en in de steek gelaten", zei ze. "Hij was gehackt in een computerspel en voelde zich verraden. Het computerspel zelf was dus niet de oorzaak. Ook in een ander spel of spelend op straat kun je je verraden voelen. Wanhoop maakte zich van hem meester en hij zag helaas op dat moment geen uitweg meer." RuneScape Aan RuneScape kunnen honderden mensen over de hele wereld tegelijkertijd meedoen. De keuzes die de spelers maken, beïnvloeden het spel van de anderen. Er moet ook veel samengewerkt worden om punten te verdienen en zo te 'groeien' in het spel. Bron Ik vind dat heel erg runescape moet stoppen,ik geef toe,ik heb er ook op gespeeld maar ik ben gestopt en nu voor altijd . Bewerkt: 8 april 2006 door Syfes Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hoe kom jij erbij dat Runescape gaat stoppen? Dit gaat over een jonge die zelfmoord heeft gepleegt, ja had beter dit topic kunnen rusten, dit is een oud onderwerp. Misschien kan GTA-Sheep of een andere mod+ hier een slot opgooien? Dat is ook met de gelijke topics gebeurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.